Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Lekker publiek van Den Haag.

Holwerd voor Cambuur

Mooi voor Dijkie! |:)
Nu Nac nog ff pakken!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Zuid1991

Waarom? Heb liever nac in eredivisie...

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op mei 26, 2024, 01:04:05
Waarom? Heb liever nac in eredivisie...
ik ook laat nac maar promoveren.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op mei 25, 2024, 20:58:46
Lekker publiek van Den Haag.
klopt ben wel heel blij dat Den Haag niet promoveerd.
Ben wel heel benieuwd wat daar nu gaat gebeuren die hebben wat geld uitgegeven phoeeee.

Galdiano

Citaat van: Zuid1991 op mei 26, 2024, 01:04:05
Waarom? Heb liever nac in eredivisie...

Leg uit?

Jarenlang wanbeleid mag niet beloond worden. Het is een trainers kerkhof, financieel is het er erg belabberd en bestuurlijk is het ook al jaren onstabiel. Moet een uitschieter in de playoffs dan beloond worden? Ze hebben met de hakken over de sloot de playoffs gehaald.

Qua achterban zeg ik ja, maar vanuit financieel en bestuurlijk oogpunt een dikke nee.

Laat Excelsior maar mooi in de ere, met een prima kleine financi?le basis redden ze zich elke keer weer.
combinatie van goede huur spelers (Parrot) en spelers met een krasje doen ze het goed.

Laat Excelsior maar mooi winnen aankomende week.  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

oost

Ik denk dat excelsior het makkelijk gaat redden.
Verruit de beste ploeg in jaren die vanuit de eredivisie moet deelnemen aan de PO.
Qua concurrentie zou ik wel zeggen liever nac laten promoveren. 1 jaar rust en stabiliteit daar en je speelt met 18 clubs om plek 2. Het is eigenlijk ongelofelijk dat zo'n grote club al zolang kkd speelt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Zuid1991 op mei 26, 2024, 01:04:05
Waarom? Heb liever nac in eredivisie...

Mooi voor Dijkie! |:)

Daarom vooral.

En wat Galdiano zegt ook. Was het Excelsior - Graafschap geweest, had die laatste mogen winnen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Specuveter

Tijd terug zo gepleit om die Goudmijn naar ons te halen.
Eeuwig zonde dat die niet naar ons is gekomen.
Net zoals koopmeinders
Beide speelden toen nog bij Jong Az
Hadden we een middenveld Goudmijn Koopmeinders en Breij gehad.

Zuid1991

Citaat van: Galdiano op mei 26, 2024, 09:28:07
Leg uit?

Jarenlang wanbeleid mag niet beloond worden. Het is een trainers kerkhof, financieel is het er erg belabberd en bestuurlijk is het ook al jaren onstabiel. Moet een uitschieter in de playoffs dan beloond worden? Ze hebben met de hakken over de sloot de playoffs gehaald.

Qua achterban zeg ik ja, maar vanuit financieel en bestuurlijk oogpunt een dikke nee.

Laat Excelsior maar mooi in de ere, met een prima kleine financi?le basis redden ze zich elke keer weer.
combinatie van goede huur spelers (Parrot) en spelers met een krasje doen ze het goed.

Laat Excelsior maar mooi winnen aankomende week.  :thumbsup
Mijn mening heeft niks met wanbeleid van de club te maken.
Puur de club qua achterban.

Excelsior vindt ik geen Eredivisie club qua stadion en toeschouwers.

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op mei 26, 2024, 13:10:06
Mijn mening heeft niks met wanbeleid van de club te maken.
Puur de club qua achterban.

Excelsior vindt ik geen Eredivisie club qua stadion en toeschouwers.
nou dan kun je er nog wel een paar opnoemen.
Almere,RKC  :y

Destroyer

Citaat van: Galdiano op mei 26, 2024, 09:28:07
Leg uit?

Jarenlang wanbeleid mag niet beloond worden. Het is een trainers kerkhof, financieel is het er erg belabberd en bestuurlijk is het ook al jaren onstabiel. Moet een uitschieter in de playoffs dan beloond worden? Ze hebben met de hakken over de sloot de playoffs gehaald.

Qua achterban zeg ik ja, maar vanuit financieel en bestuurlijk oogpunt een dikke nee.

Laat Excelsior maar mooi in de ere, met een prima kleine financi?le basis redden ze zich elke keer weer.
combinatie van goede huur spelers (Parrot) en spelers met een krasje doen ze het goed.

Laat Excelsior maar mooi winnen aankomende week.  :thumbsup

Mooi NAC er in en volgend jaar meteen er weer uit.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Inferno-058

Van Excelsior heb je denk ik in de KKD minder last van dan NAC, aan de andere kant zijn wedstrijden tegen NAC wel mooiere affiches.

Mijn voorkeur gaat uit naar promotie voor NAC

Inferno-058

Frank Paauw wordt voorzitter bij de KNVB  :rodekaart

RIP de voetbalcultuur

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op mei 27, 2024, 18:43:08
Frank Paauw wordt voorzitter bij de KNVB  :rodekaart

RIP de voetbalcultuur
gvd niet best deze man wil dat er straks geen uitsupporters meer welkom zijn.
Had een paar maand geleden ook al commentaar op Cambuur en Groningen.