Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Inferno-058 op april 19, 2024, 21:31:13
Zelfs in een dramatisch seizoen hadden we nog de play offs kunnen halen, het zegt genoeg dat zelfs dat niet lukt.

Ach, wat zeuren we toch we krijgen toch een nieuw stadion met snelle wifi.

Noordcambuur

Helmond S. wint eenvoudig van jong Ajax met 3-1 wat een verschil met Cambuur Leeuwarden.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op april 19, 2024, 22:17:55
Helmond S. wint eenvoudig van jong Ajax met 3-1 wat een verschil met Cambuur Leeuwarden.
Als het dezelfde selectie van Ajax is geweest, heb je een punt.

Mike SCC

Tegen ons speelden alleen Forbs en Gaaei mee tov tegen Helmond..

papier

Citaat van: Vlampiep op april 20, 2024, 09:00:19
Als het dezelfde selectie van Ajax is geweest, heb je een punt.

Wat dat betreft vind ik de samenwerking tussen Feyenoord en Dordecht wel een goede. Dordrecht wordt versterkt door spelers van Feyenoord maar spelen wel altijd met dezelfde selectie dus iedere tegenstander in de KKD treft een 'gelijk' Dordrecht. Daarbij spelen de spelers nog wel eens een Oefenwedstrijd voor Feyenoord dus ook zij blijven op de hoogte van de ontwikkeling. En ondanks dat Dordrecht wel veel spelers van Feyenoord heeft blijft het een club met een eigen identiteit, eigen plek, eigen supporters.

Vlampiep

Citaat van: Mike SCC op april 20, 2024, 11:17:05
Tegen ons speelden alleen Forbs en Gaaei mee tov tegen Helmond..
Scheelt zo maar 20 miljoen en zijn  2 uit de A selectie,

Noordcambuur

Willem 2 promoveerd naar ED met Schouten en Doodeman.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op mei 03, 2024, 22:33:37
Willem 2 promoveerd naar ED met Schouten en Doodeman.

Je vergeet topper Patrick Joosten :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Nou welkom terug Volendam en Vitesse moet ik nog zien dat ze volgend seizoen kunnen starten in de KKD.

Bernardo

Dat Roda, kansloos eruit in de play offs :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op mei 17, 2024, 21:18:36
Dat Roda, kansloos eruit in de play offs :_schater
heerlijk kut club?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op mei 17, 2024, 22:24:03
heerlijk kut club?
Maar lang niet de mooiste kut club |:)

drg

Noem het maar karma na die walgelijke wedstrijd tegen Cambuur  l0l

Noordcambuur

Je kunt wel 3e of 4e eindigen maar zie je maar weer clubs als Roda en Dordrecht liggen er al uit de playoffs.

nee,wel?

had van dord wat meer verwacht en had het de graafschap ook meer gegund dan dat akelige ado,wel een mooie pyro actie