Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ongelooflijk dat we nu nog steeds een reeele kans hebben  _O_
Henk, held, bedankt

V-man

Nog maar twee thuiswedstrijden. Afscheid vh stadion nemen tegen Helmond Sport. Zal je zien dat we daar ook nog tegen onderuit gaan. Na afgelopen vrijdag heb ik er totaal geen vertrouwen meer in dat we de nacompetitie halen.

Noordcambuur

Het kan nog alle kanten op volgende week maandag weer een belangrijke wedstrijd.
We hadden allang veilig moeten zijn voor playoffs

nee,wel?

Citaat van: V-man op april 09, 2024, 09:20:18
Nog maar twee thuiswedstrijden. Afscheid vh stadion nemen tegen Helmond Sport. Zal je zien dat we daar ook nog tegen onderuit gaan. Na afgelopen vrijdag heb ik er totaal geen vertrouwen meer in dat we de nacompetitie halen.

ja ineens het Doke ut op sien heupen :y

Mike SCC

Citaat van: Noordcambuur op april 09, 2024, 09:51:09
Het kan nog alle kanten op volgende week maandag weer een belangrijke wedstrijd.
We hadden allang veilig moeten zijn voor playoffs

Zo is het helemaal. Als je ziet hoeveel punten je hebt verloren tegen de absolute zwakke ploegen? We hadden zelfs nog kunnen meedoen om directe promotie als je daar 3/4 van had gewonnen (zoals je hoort te doen)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Het kan best zijn dat de winnaar van de 4de periode bepalend is voor de play off plaatsen. Op dit moment staan Telstar, Top en MVV bovenaan in de periode (achter de teams die al een periode hebben) en normaal staan die allemaal onder ons (MVV moeten we in halen om uberhaupt een kans te hebben). Maar bij winst in de 4de periode door een van hen moeten we NAC zlefs inhalen... Hopen dat Dordrecht de periode pakt... of wij
Henk, held, bedankt

Bernardo

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 11, 2024, 20:45:40
Het kan best zijn dat de winnaar van de 4de periode bepalend is voor de play off plaatsen. Op dit moment staan Telstar, Top en MVV bovenaan in de periode (achter de teams die al een periode hebben) en normaal staan die allemaal onder ons (MVV moeten we in halen om uberhaupt een kans te hebben). Maar bij winst in de 4de periode door een van hen moeten we NAC zlefs inhalen... Hopen dat Dordrecht de periode pakt... of wij

Kans wel heel klein, staan nu 3 ploegen bovenaan in de periode die al een periode titel hebben. Als een club de periode wint die al een periode heeft, schuift hij door naar plek 2 in de periode, heeft die club ook al een periode schuift het ticket door naar de hoogstgeklasseerde ploeg in de reguliere stand..
.
Van website KKD:

Mocht er bij de bovenstaande scenario?s een ploeg op de tweede plek eindigen die zelf al een Play-Off ticket heeft bemachtigd (of uitgesloten zijn van deelname aan de Keuken Kampioen Play-Offs), vervalt deze kwalificatie en wordt het overgebleven Play-Off ticket aan het eind van het seizoen extra uitgegeven op basis van de eindklassering.

https://keukenkampioendivisie.nl/nieuws/uitleg-en-regels-van-de-periodes

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bernardo op april 12, 2024, 07:17:27
Kans wel heel klein, staan nu 3 ploegen bovenaan in de periode die al een periode titel hebben. Als een club de periode wint die al een periode heeft, schuift hij door naar plek 2 in de periode, heeft die club ook al een periode schuift het ticket door naar de hoogstgeklasseerde ploeg in de reguliere stand..
.
Van website KKD:

Mocht er bij de bovenstaande scenario?s een ploeg op de tweede plek eindigen die zelf al een Play-Off ticket heeft bemachtigd (of uitgesloten zijn van deelname aan de Keuken Kampioen Play-Offs), vervalt deze kwalificatie en wordt het overgebleven Play-Off ticket aan het eind van het seizoen extra uitgegeven op basis van de eindklassering.

https://keukenkampioendivisie.nl/nieuws/uitleg-en-regels-van-de-periodes

Aah, bedankt voor het uitzoeken, voor het geval dat we nog een kans hebben, is dit wel een geruststelling inderdaad  :_schater
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

NAC en Emmen verloren maar MVV heeft gewonnen.
We moeten nu echt gaan winnen om aansluiting te houden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

   SCC      45      Emmen      45      NAC      49      VVV      45      MVV      43      HS      41   
                                                                        
   DH t - 3      0      AZ u - 1      0      Gron u +1      1      Roda u - 1      0      HS t + 2      3      MVV u - 1      0   
   Ajax u      3      MVV t -3      0      Dord t -1      0      Gron t -1      0      Em u _3      3      DH u +3      3   
   Gron u      1      Telst. u      3      DB u      1      AZ u      1      W II t      1      Ajax t      3   
   Dord t      3      HS t      1      PSV t      3      DB t      3      Gra u      1      Em u      1   
   Roda u      0      DB t      3      DH t      0      Ajax t      3      AZ u      1      Eind t      3   
   HS t      3      Gra t      1      Top t      3      MVV u      1      VVV t      1      SCC u      0   
                                                                        
   58      55      57      53      57      57      55      53      48      53      49      51   
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Jezus alle tussenstanden zijn steeds positief, behalve die van ons...
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 19, 2024, 20:34:00
Jezus alle tussenstanden zijn steeds positief, behalve die van ons...
En das nu net het probleem ;(

Delfzijl/Cambuur

morgen maar 3 ipv 1 :)

Destroyer

Je moet het zelf doen zeg ik altijd.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Inferno-058

Zelfs in een dramatisch seizoen hadden we nog de play offs kunnen halen, het zegt genoeg dat zelfs dat niet lukt.