Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Kuzmanovic-Apeldoorn

Vragen over de laatste periode:

De 4de periode is nog maar een paar wedstrijden onderweg, maar de 3 periodekampioenen tot nu toe (Grunn wordt het vanavond) staan boven aan, gaat de periode dan vanzelf naar de volgende op de periodestand of naar de ranglijst? en wat als een jong team de periode pakt, gaat die plaats dan naar de volgende op de periodestand of naar de ranglijst?
Henk, held, bedankt

Grijskijkert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 01, 2024, 12:25:02
Vragen over de laatste periode:

De 4de periode is nog maar een paar wedstrijden onderweg, maar de 3 periodekampioenen tot nu toe (Grunn wordt het vanavond) staan boven aan, gaat de periode dan vanzelf naar de volgende op de periodestand of naar de ranglijst? en wat als een jong team de periode pakt, gaat die plaats dan naar de volgende op de periodestand of naar de ranglijst?
De vorige periode winnaars doen voor spek en bonen mee net als de Jong-teams.
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op april 01, 2024, 12:31:07
De vorige periode winnaars doen voor spek en bonen mee net als de Jong-teams.

Periodekampioenen dacht ik al, maar ik dact bij jong teams de plaats naar de algemene ranglijst ging?
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Tussenstand Emmen- Groningen 0-2 mooi voor Cambuur Leeuwarden  :thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

SCC      45      Emmen      45      NAC      49      VVV      45      MVV      43      HS      41   

DH th      3      J AZ uit      1      Gron uit      0      Roda th      1      HS th      1      MVV uit      1   
   J Ajax uit      3      MVV th      3      Dord th      1      Gron th      1      Emmen uit      0      DH uit      0   
   Gron uit      1      Telstar uit      3      DB uit      1      J AZ uit      1      W II th      1      J Ajax th      3   
   Dord th      3      HS th      1      J PSV th      3      DB th      3      Graaf uit      1      Emmen uit      1   
   Roda uit      0      DB th      3      DH th      0      J Ajax th      3      J AZ uit      1      Eind th      3   
   HS th      3      Graaf th      1      Top th      3      MVV uit      1      VVV th      1      SCC uit      0   

58            57            57            55            48            49   

Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Ik teken voor 58 punten kuz :thumbsup

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op april 02, 2024, 12:36:54
Ik teken voor 58 punten kuz :thumbsup
Ja ik ook, ik denk 7 tot 10 punten. Dus max 55 punten.

michello

Thuis alles winnen en PO zijn binnen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: michello op april 03, 2024, 16:53:02
Thuis alles winnen en PO zijn binnen.
9 punten dan kom je op 54 ik heb mijn twijfels michello

michello

Zeker met een beter doelsaldo gaat dat net lukken denk ik. Zullen zien. Normaal gesproken red je het als je om en om een wedstrijd wint.

Holwerd voor Cambuur

Jong AZ; Jong Utrecht... Het blijkt toch lastig.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 08, 2024, 22:04:35
Jong AZ; Jong Utrecht... Het blijkt toch lastig.
Holwerd het blijft spannend hoor wie er promoveerd.
Emmen verloren ook niet ongunstig?

Kuzmanovic-Apeldoorn

SCC      45      Emmen      45      NAC      49      VVV      45      MVV      43      HS      41   

DH t - 3      0      AZ u - 1      0      Gron u +1      1      Roda u - 1      0      HS t + 2      3      MVV u - 1      0   
   Ajax u      3      MVV t      3      Dord t      1      Gron t      1      Em u      0      DH u      0   
   Gron u      1      Telst. u      3      DB u      1      AZ u      1      W II t      1      Ajax t      3   
   Dord t      3      HS t      1      PSV t      3      DB t      3      Gra u      1      Em u      1   
   Roda u      0      DB t      3      DH t      0      Ajax t      3      AZ u      1      Eind t      3   
   HS t      3      Gra t      1      Top t      3      MVV u      1      VVV t      1      SCC u      0   

58      55      57      56      57      58      55      54      48      50      49      48   

Henk, held, bedankt