Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Daar gaan we weer  ;( ;(
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

jong psv - jong ajax ruststand 2-0 eindstand 2-4 opmerkelijk. excelsior heeft weer gewonnen van sparta

Nightmarelwd

Telstar nog steeds derde.
MI-Sider for Life

pvanbuijtene

Citaat van: marrumer op september 02, 2013, 21:52:54
jong psv - jong ajax ruststand 2-0 eindstand 2-4 opmerkelijk. excelsior heeft weer gewonnen van sparta
Waren 1500 toeschouwers.. bij jong twente 489!! Gaat goed

Lore

Het blijft vreemd dat Jozefzoon tegen ons invalt op zaterdag en op maandag in de basis staat bij jong PSV

Dokkumer

Citaat van: Lore op september 03, 2013, 16:44:19
Het blijft vreemd dat Jozefzoon tegen ons invalt op zaterdag en op maandag in de basis staat bij jong PSV
Tja dat is weer een onbegrijpelijke regel van de KNVB die dit tot een bepaald aantal wedstrijden toelaat.
En dat vind ik dan competitievervalsing...

Lore

Citaat van: Dokkumer op september 03, 2013, 17:13:43
Tja dat is weer een onbegrijpelijke regel van de KNVB die dit tot een bepaald aantal wedstrijden toelaat.
En dat vind ik dan competitievervalsing...

Ja absoluut. En misschien minder competitievervalsing, maar wel vreemd! Wat als PSV Manolev en Toivonen naar het tweede stuurt?

Dokkumer

Citaat van: Lore op september 03, 2013, 19:06:32
Ja absoluut. En misschien minder competitievervalsing, maar wel vreemd! Wat als PSV Manolev en Toivonen naar het tweede stuurt?
Je snapt wel wat ik bedoel en ja Jozefszoon in de beloften mee laten spelen is ook competitievervalsing, je maakt je team alleen maar zwakker  :_spank

brambo3004

Citaat van: Lore op september 03, 2013, 19:06:32
Wat als PSV Manolev naar het tweede stuurt?

dan kunnen ze in de eerste divisie ook een keer lachen

Lore

Citaat van: Dokkumer op september 03, 2013, 19:17:11
Je snapt wel wat ik bedoel en ja Jozefszoon in de beloften mee laten spelen is ook competitievervalsing, je maakt je team alleen maar zwakker  :_spank

:_schater

SCCornjum

Misschien niet zo ontopic maar goed..

Schorsing voor Menzo 




BRUSSEL -
Trainer Stanley Menzo moet bij de eerstvolgende competitiewedstrijd van Lierse SK op de tribune plaatsnemen. De oud-doelman van Ajax en Oranje is voor één duel geschorst vanwege zijn gedrag tijdens de competitiewedstrijd tegen AA Gent op 17 augustus. Hij werd tijdens dat duel naar de tribune gestuurd na iets te heftige aanmerkingen op de leiding.

Menzo zal op 14 september tegen Club Brugge zijn schorsing uitzitten. Met 5 punten uit zes duels staat Lierse SK vooralsnog in de onderste regionen.
Watching Football Is Not A Crime

kgscc

Normaal mag een speler niet in hetzelfde weekend voor zowel het eerste als belofteteam uitkomen, zoals Jozefzoon. Dit weekend echter wel omdat er een speelronde op vrijdag en maandag is. Het blijft verwarrend.
Dit betekend overigens dat de belofteteams een volledige eerste elftal kunnen opstellen op maandag.

SCCornjum

Anco Jansen heeft zich dinsdag weer op De Vijverberg bij De Graafschap gemeld. De aanvaller zat 'ziek' thuis en werkt nu binnen aan een individueel programma.

Jansen, de Doetinchemse topscorer van vorig seizoen, vond dat De Graafschap een transfer in de weg stond en was sinds 9 augustus afwezig. Dinsdag keerde hij terug om individueel te werken. "Op dit moment zijn wij druk met de groep die gespeeld heeft en die zaterdag weer aan de bak moet, daarna gaan wij met Anco in gesprek. Het zal even duren voordat deze situatie besproken is", zegt trainer Pieter Huistra op de clubsite.

De 24-jarige aanvaller stond in de belangstelling van NAC Breda en Roda JC Kerkrade, maar in geen geval leidde het tot een transfer. Zelfs Champions League-deelnemer Celtic toonde interesse, maar ook dat ging niet door. Jansen was van mening dat De Graafschap niet voldoende medewerking verleende en daardoor zat hij er volgens zijn zaakwaarnemer 'mentaal doorheen'.
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Sparta Rotterdam is het seizoen in de Jupiler League bijzonder zwak begonnen. Van de eerste zes wedstrijden werden er slechts twee gewonnen. De druk op technisch directeur Wiljan Vloet neemt daardoor toe.

Fanatieke supporters en een aantal sponsoren betwijfelen of Vloet moet aanblijven. Zelf zegt hij daar niets van te weten. "Ik heb van geen enkele sponsor gehoord dat ze mijn ontslag eisen", aldus Vloet tegen RTV Rijnmond. "Ik denk dan ook niet aan opstappen. Ben daar ook niet mee bezig. 24 uur per dag ben ik met het elftal bezig, want dat baart me natuurlijk wel zorgen."

Vloet zat dinsdag lang om de tafel met trainer Adrie Bogers en Cor Pot, die zitting heeft in de raad van commissarissen van Sparta. Een aantal zaken gaan veranderen. Wat precies wil Vloet niet zeggen. "Dat is aan de trainer. Wel blijven we erbij dat deze selectie over voldoende kwaliteit beschikt om te kunnen voldoen aan onze doelstelling. Er zullen dan ook geen spelers bij komen."
Watching Football Is Not A Crime

Collingwood

Citaat van: SCCornjum op september 04, 2013, 13:47:01
Sparta Rotterdam is het seizoen in de Jupiler League bijzonder zwak begonnen. Van de eerste zes wedstrijden werden er slechts twee gewonnen. De druk op technisch directeur Wiljan Vloet neemt daardoor toe.

Fanatieke supporters en een aantal sponsoren betwijfelen of Vloet moet aanblijven. Zelf zegt hij daar niets van te weten. "Ik heb van geen enkele sponsor gehoord dat ze mijn ontslag eisen", aldus Vloet tegen RTV Rijnmond. "Ik denk dan ook niet aan opstappen. Ben daar ook niet mee bezig. 24 uur per dag ben ik met het elftal bezig, want dat baart me natuurlijk wel zorgen."

Vloet zat dinsdag lang om de tafel met trainer Adrie Bogers en Cor Pot, die zitting heeft in de raad van commissarissen van Sparta. Een aantal zaken gaan veranderen. Wat precies wil Vloet niet zeggen. "Dat is aan de trainer. Wel blijven we erbij dat deze selectie over voldoende kwaliteit beschikt om te kunnen voldoen aan onze doelstelling. Er zullen dan ook geen spelers bij komen."


Logisch, wie neemt nu een trainer aan die Robert van Boxel op de bank zet?  :devil
Kalmte alleen kan u redden.