Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Als je Zondag wint sta je dus gewoon 6e.

Hirsch

6 punten wedstrijd zondag! Kunnen nu aansluiten.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Specuveter op november 10, 2023, 22:27:23
Als je Zondag wint sta je dus gewoon 6e.
En hoog in de periode
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 11, 2023, 07:19:31
En hoog in de periode
Ik hebballe vetrouwen in het herstel van onze selectie, maar dat zal gaan met vallen en opstaan. Dus een zeperd is ook altijd aanwezig. Ben echt benieuwd naar morgen |:)

EdsjeSCC

Wat een slechte competitie is dit, Willem II staat bovenaan maar spelen ook als een keutel.

Vlampiep

Citaat van: EdsjeSCC op november 11, 2023, 10:04:42
Wat een slechte competitie is dit, Willem II staat bovenaan maar spelen ook als een keutel.
Dat betent dat wij ook mee kunnen doen in de strijd naar het hoogste niveau.
Ik vind overigens de KKD veel keuken dan de Eredivisie. In de KKD kan iedereen van  elkaar winnen. Hier doe je mee om de prijzen.

Holwerd voor Cambuur

Hopelijk doen wij in het nieuwe stadion ook zo'n vette lichtshow als we gescoord hebben!!!


NOT! Verschrikkelijk zeg.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Poetser

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 11, 2023, 10:59:59
Hopelijk doen wij in het nieuwe stadion ook zo'n vette lichtshow als we gescoord hebben!!!


NOT! Verschrikkelijk zeg.

Waar was dat?

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op november 10, 2023, 22:27:23
Als je Zondag wint sta je dus gewoon 6e.
klopt maar dan moet iedereen er vol tegenaan en niet op halve kracht voetballen.
Top en Den Haag zit wel even verschil?

Geelblauwstiens

Citaat van: Vlampiep op november 11, 2023, 10:33:46
Dat betent dat wij ook mee kunnen doen in de strijd naar het hoogste niveau.
Ik vind overigens de KKD veel keuken dan de Eredivisie. In de KKD kan iedereen van  elkaar winnen. Hier doe je mee om de prijzen.
Het gaat niet goed h? als je keuken en leuker door elkaar haalt :)

Vlampiep

Citaat van: Geelblauwstiens op november 11, 2023, 11:46:38
Het gaat niet goed h? als je keuken en leuker door elkaar haalt :)
Dikke vingers en automatische tekst correctie plagen mij.  ;)

Geelblauwstiens

Citaat van: Vlampiep op november 11, 2023, 12:00:01
Dikke vingers en automatische tekst correctie plagen mij.  ;)
Ik vond m leuk :)

Bankzitter

Zelfs als je 2x gelijk speelt blijf je volop in de race om plek 2. De verschillen zijn te overbruggen.
Willem II kan theoretisch ver uitlopen, maar dan moeten ze wel uit winnen van VVV.

Als we bijblijven tot aan de winterstop en ook gericht investeren, dan sluit ik een stuntje niet uit.
Het is Henk al een aantal keer gelukt om vrij snel een dominant, winnend team te smeden.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

oost

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 11, 2023, 13:01:14
Emmen doet dat

Een keertje is wel vet, alleen hun doen dat elke week :_schater