Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op april 09, 2023, 14:03:42
Cambuur Leeuwarden naar KKD en daar komen we niet snel meer uit.
Zeker met groningen en emmen er bij
Henk, held, bedankt

Treb

Behalve de jong teams gewoon een mooie competitie.

En weer wat meer winnen.

Ik probeer maar wat positief te blijven

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 09, 2023, 14:06:36
Zeker met groningen en emmen er bij
en mooi op de vrijdagavond?.

Dokkumer

Nostrecambuur kijkt ook in de toekomst  :wall
De echte, dat lees je :devil

okkele

Citaat van: Grijskijkert op april 08, 2023, 17:56:50
Kinderen van 15/16 jaar kunnen ook rake klappen uitdelen.
was ook mijn gedachte.
je ziet ze hier ook wel, nog geen haar op de zak maar wel een hoody met sjaal voor de bek en maar stoer weze.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.


Dokkumer

Officieus terug bij af na de overwinning van Emmen.
De echte, dat lees je :devil

CambuurArnhem

Citaat van: Dokkumer op april 22, 2023, 20:49:38
Officieus terug bij af na de overwinning van Emmen.

Helaas. Slechts  4 punten in de 8 wedstrijden tegen de 4 clubs boven ons zeggen genoeg. Ik ga er ook maar eens in berusten, tis gebeurd.

Noordcambuur

Citaat van: CambuurArnhem op april 23, 2023, 09:21:04
Helaas. Slechts  4 punten in de 8 wedstrijden tegen de 4 clubs boven ons zeggen genoeg. Ik ga er ook maar eens in berusten, tis gebeurd.
nu pas?.

CambuurArnhem


Noordcambuur


EdsjeSCC

Zoeken strijders toch? Guus Joppen contract niet verlengd.
Wat een dorpsidioot

Dokkumer

Eindhoven en Willem II blijven in de KKD. Of een loeizware KKD of gaat men in Tilburg Roda achterna?
De echte, dat lees je :devil

nee,wel?

ach tilburg net iets minder ver rijden dan venlo  :y

Dokkumer

Citaat van: nee,wel? op mei 28, 2023, 11:47:53
ach tilburg net iets minder ver rijden dan venlo  :y
Maastricht is ook een eindje verder..

Mooi affiche trouwens NAC - Emmen. Zit in Drenthe nog wat oud zeer.
De echte, dat lees je :devil