Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Na Cambuur Leeuwarden kunnen we Groningen ook volgend seizoen welkom heten in de KKD.

NRG

Citaat van: Noordcambuur op april 02, 2023, 18:45:33
Na Cambuur Leeuwarden kunnen we Groningen ook volgend seizoen welkom heten in de KKD.


Cambuur-FC Groningen. Mooi affiche om het nieuwe stadion mee te openen..

Teun Seun

Citaat van: NRG op april 02, 2023, 19:27:08

Cambuur-FC Groningen. Mooi affiche om het nieuwe stadion mee te openen..

Mooi hoor.. Zin in volgend seizoen! Af en toe winnen en meedoen in de top 8..

En dan na volgend seizoen als we als 5e zijn ge?indigd een fitte Henk weer terughalen met Rene vd Weij als assistent... Let maar op

Dokkumer

Citaat van: NRG op april 02, 2023, 19:27:08

Cambuur-FC Groningen. Mooi affiche om het nieuwe stadion mee te openen..

Eerlijk gejat van de legendarische miniatuurman  :_schater
De echte, dat lees je :devil

Noordcambuur

Of je de clubs even bekijkt wat er in de KKD spelen daar zitten leuke clubs bij b.v.

De Graafschap,NAC,Willem 2,VVV,Roda JC en ADO.
En daar komt Cambuur Leeuwarden en Groningen ook nog bij.
Zwolle en Heracles promoveren naar ED.

Mooie wedstrijden op de vrijdagavond.

Specuveter

Een van bovenstaande ploegen gaat allicht nog promoveren via nacompetitie.

Bankzitter

OK, dan Vitesse er ook nog bij en ALmere City naar de eredivisie :zweep



Grijskijkert

Citaat van: Treb op april 08, 2023, 17:55:23
Wat is er in godsnaam aan de hand de laatste tijd..
Kinderen van 15/16 jaar kunnen ook rake klappen uitdelen.
IN HENK WE TRUST!!!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Treb op april 08, 2023, 17:55:23
Wat is er in godsnaam aan de hand de laatste tijd..

Bizar inderdaad. Elke keer als je denkt dat het niet erger meer kan... :wall
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Treb

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 08, 2023, 18:10:45
Bizar inderdaad. Elke keer als je denkt dat het niet erger meer kan... :wall

Ik snap het niet. Als Cambuur verliest zeg ik 8x godverdomme wat was dit slecht. En dan gaan ik naar hus.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Treb op april 08, 2023, 17:55:23
Wat is er in godsnaam aan de hand de laatste tijd..
Psychische problemen onder jongeren ook enorm toegenomen, misschien gaat de een naar de psycholoog en gaat een ander er op een andere manier mee om.

Volgend mij was het voor de coronashit juist heel rustig. Waarschijnlijk geen goed plan om mensen lang op te sluiten
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Generatie 15/16 jarigen van nu hebben 2 jaar sociaal emotionele ontwikkeling met leeftijdsgenoten gemist. Weinig school, weinig sport etc. Dat zie je nu terug in de houding van die jeugd en niet alleen bij voetbal.
De echte, dat lees je :devil

Noordcambuur

Cambuur Leeuwarden naar KKD en daar komen we niet snel meer uit.