Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Eewal op augustus 15, 2022, 22:23:25
mooi publiek, verder een arrogante club.

Niet arrogant. Mooie club met trouwe supporters net als ons. Alleen door jarenlang wanbeleid en egotrippers verzopen in problemen waardoor structureel in de KKD beland. Doodzonde.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Eewal

Citaat van: Destroyer op augustus 15, 2022, 22:53:24
Niet arrogant. Mooie club met trouwe supporters net als ons. Alleen door jarenlang wanbeleid en egotrippers verzopen in problemen waardoor structureel in de KKD beland. Doodzonde.
ik bedoel hetzelfde, jij omschrijft het beter. Ik vind het zonde voor de supporters, maat kan er verder niet mee zitten..

Inferno-058

Zelfde met ADO eigenlijk

Treb

Citaat van: Inferno-058 op augustus 16, 2022, 12:05:19
Zelfde met ADO eigenlijk

ADO is in alles kut

Stadion, fans, beleid. Alles.

Die club mag van mij wel opdoeken. Pauperclub

Specuveter

Gisteren prachtige documentaire over Telstar
Tussen vis en staal.
Aanrader!!

Destroyer

Citaat van: Eewal op augustus 16, 2022, 09:19:52
ik bedoel hetzelfde, jij omschrijft het beter. Ik vind het zonde voor de supporters, maat kan er verder niet mee zitten..

Ja snap ik, 15 jaar geleden zaten wij in zo'n situatie zonder uitzicht. Gelukkig door sanering en goed beleid hebben we de lijn naar boven gevonden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zou Kuyt voetballe nog leuk vinden?
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 19, 2022, 22:09:12
Zou Kuyt voetballe nog leuk vinden?

Kuyt..... als trainer.... kun je net zo goed een slak de 100m proberen te laten winnen...... :devil

Noordcambuur

Jong Ajax wint ff met 4-0 van Heracles.
Ik blijf erbij competitie vervalsing.
Laat die jonge teams zelf een competitie opzetten.

Ollie

Ja eens, ik vind dat ook echt niks. Hopelijk zijn wij daar voor lange tijd vanaf.

Noordcambuur

Gisteren ff gekeken naar KKD maar jeetje wat een uitslagen.
NAC,de graafschap,Pec en Willem 2 verliezen allemaal.
Daar kom je niet zo gauw meer uit als je nu degradeerd.

Geelblauwstiens

Citaat van: Noordcambuur op oktober 08, 2022, 09:32:59
Gisteren ff gekeken naar KKD maar jeetje wat een uitslagen.
NAC,de graafschap,Pec en Willem 2 verliezen allemaal.
Daar kom je niet zo gauw meer uit als je nu degradeerd.
Een soort moeras ?.

Bankzitter

Je kan het ook als een kans zien. Er is een vacuum in de eredivisie ontstaan met het wegvallen van stabiele middenmoters als Willem II, Heracles en PEC. Spelers die normaal naar dat soort clubs zouden gaan kunnen wij wellicht volgend seizoen gaan binnenhalen met nieuwe stadion en onze vriend Bert vd Brink als aanjagers. Dan kunnen wij die stabiele middenmoter worden de komende jaren zonder degradatiezorgen en af en toe stiekem dromen over play offs Europees.

Noordcambuur

Gisteren de wedstrijd van J.Utrecht tegen MVV gekeken en weer verslikt een club in een jong elftal.

LWD vak 7

Klopt. MVV mocht blij wezen met een 3-0 nederlaag.