Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: Bussum op april 22, 2022, 20:35:49
Mooi voor Muhren! Benieuwd of hij nu wel eredivisie gaat spelen   :)

Wat voor contract heeft Muhren?

Huizen

Nog een seizoen maar het zal mij dus helemaal niks verbazen dat deze eigenaardige voetballer precies doet waar hij zelf zin in heeft en opeens een andere functie bij Volendam gaat bekleden.

Zal je net zien dat Jacobs, Doodeman die kant op gaan en het als een tandem gaat lopen daar  :X

oldehove

Helmond trekt voor hun doen leuke spelers aan, Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
ut komt su as het komt

Destroyer

Citaat van: oldehove op juli 17, 2022, 10:34:33
Helmond trekt voor hun doen leuke spelers aan, Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

Dat was hun insteek, die willen heel snel promoveren en een nieuw stadion betrekken. De KKD wordt in die zin wel steeds interessanter.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Naastismis

Mocht je dit seizoen degraderen, kom je niet zo makkelijk  meer in de eredivisie.

EdsjeSCC

Heracles heeft wel een erg fijn team en is ook in de breedte sterk. Kampioenskandidaat nummer 1 voor mij.

En nee niet alleen omdat het 4-0 werd want Ado was verdedigend ook wel heel slecht ;)

Specuveter

Die Hansson van Feyenoord had hier ook wel gepast!

sunderland

Kirk Duyt het ook verloren toch. De jongen die geen verbouwing het ondergaan volgens umzelf

EdsjeSCC

Doodeman en Schouten lekker begonnen met Willem II

LWD vak 7

Dirk Kuyt gaat ook weer lekker met zijn Ado

Bankzitter

Lekker, nog steeds een gruwelijke hekel aan Ado.

AL

Citaat van: Bankzitter op augustus 14, 2022, 15:13:16
Lekker, nog steeds een gruwelijke hekel aan Ado.

Yep en al helemaal aan Kuyt.
Heerlijke start zo.

Eewal

Ook lekker dat NAC zijn wedstrijdje weer verliest op maandagavond...

Inferno-058

Citaat van: Eewal op augustus 15, 2022, 22:06:57
Ook lekker dat NAC zijn wedstrijdje weer verliest op maandagavond...
Ja? Mooie club man. Liever hun dan Excelsior enz

Eewal

Citaat van: Inferno-058 op augustus 15, 2022, 22:09:26
Ja? Mooie club man. Liever hun dan Excelsior enz
mooi publiek, verder een arrogante club.