Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 30, 2021, 21:48:02
De samenleving lijkt veranderd sinds de lockdown en andere maatregelen. Ik kan me niet herinneren dat dit daarvoor zo heftig was.
vandaag ook een paar opstootjes in Almelo.

Bij onze mooie club gaat het heel goed en laten we dit zo houden.
Zelf tegen Feijenoord ging heel goed |:)

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op oktober 30, 2021, 22:02:21
vandaag ook een paar opstootjes in Almelo.

Bij onze mooie club gaat het heel goed en laten we dit zo houden.
Zelf tegen Feijenoord ging heel goed |:)
Dit mag inderdaad ook wel eens worden gezegd en is ook van cruciaal belang voor het behouden van investeerders en sponsers.
Het zou mij niet verbazen dat er voor de komende tijd een verbod komt voor het meereizen van supporters bij de uitwedstrijden.

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op oktober 31, 2021, 09:35:17
Dit mag inderdaad ook wel eens worden gezegd en is ook van cruciaal belang voor het behouden van investeerders en sponsers.
Het zou mij niet verbazen dat er voor de komende tijd een verbod komt voor het meereizen van supporters bij de uitwedstrijden.
klopt maar ik vind wel weer jammer dat de goeie uitsupporters weer de lul zijn.

Gewoon is het mis gegaan met b.v. Ajax uit supporters dan ook straffen voor b.v. 5 uit wedstrijden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zit verbeek er nog steeds?
Henk, held, bedankt

sunderland


Noordcambuur

Er zijn al 2 wedstrijden die niet door gaan ivm Corona.
Ben heel benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op januari 09, 2022, 14:20:09
Er zijn al 2 wedstrijden die niet door gaan ivm Corona.
Ben heel benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren.

Dat ligt redelijk voor de hand. De scholen gaan weer open en zolang wij het quarentaine protocol gelijk houden, zit straks iedereen in quarentaine

LWD vak 7

Wat is er in 1x aan de hand met Volendam? Pak rammel van Excelsior en nu bij rust met 4-0 achter tegen Emmen.

Noordcambuur

Citaat van: LWD vak 7 op maart 14, 2022, 21:08:35
Wat is er in 1x aan de hand met Volendam? Pak rammel van Excelsior en nu bij rust met 4-0 achter tegen Emmen.
jaaa dat komt daar niet goed als het zo door gaat zakken ze nog verder op de ranglijst.

Noordcambuur

Niet normaal wat de jonge teams van Ajax en psv inbrengen?..KKD  8P

Huizen

Blij dat we daar niet meer spelen. FC Volendam fans werden na afloop toegesproken door Muhren. Hopelijk redden ze het, zou mooi zijn Emmen en Volendam erbij volgend jaar.

Ollie

Ja eens! Liever Emmen en Volendam dan bijvoorbeeld Excelsior of Roda.

Noordcambuur

Citaat van: Bussum op april 04, 2022, 22:21:06
Blij dat we daar niet meer spelen. FC Volendam fans werden na afloop toegesproken door Muhren. Hopelijk redden ze het, zou mooi zijn Emmen en Volendam erbij volgend jaar.
ben ik met je eens,maar wat bij jonge teams in het veld staat niet normaal.

Galdiano

Citaat van: Ollie op april 05, 2022, 10:52:21
Ja eens! Liever Emmen en Volendam dan bijvoorbeeld Excelsior of Roda.

Liever Excelsior erbij dan een Emmen of Volendam.
Die clubs hebben meer te besteden dan ons... Zijn gelijk concurrenten voor dezelfde spelers.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Huizen

Mooi voor Muhren! Benieuwd of hij nu wel eredivisie gaat spelen   :)