Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Zoals het nu is zijn ze laatste

Specuveter

Zal de trainer er wel uit vliegen.

Bankzitter

Nummer 1 staat 3 punten voor op nummer 9.
Bizar kleine verschillen na 8 wedstrijden.

Treb

Net Almere - de Graafschap gekeken.

Ik vind dat soort sfeer van dtc echt helemaal niks. Een megafoon, 8 trommels en 10 zwaaidoeken voor je neus.

Gelukkig doen wij niet aan die onzin.

Specuveter

Sfeer was net als de wedstrijd....
Slecht
En het zal mij benieuwen hoe lang het nog duurt voordat die slechte analist cq trainer word ontslagen.

Geelblauwstiens

Citaat van: Specuveter op oktober 11, 2021, 08:46:32
Sfeer was net als de wedstrijd....
Slecht
En het zal mij benieuwen hoe lang het nog duurt voordat die slechte analist cq trainer word ontslagen.
Wat dan? Staan toch maar 1 puntje achter nac?

Inferno-058

Citaat van: Specuveter op oktober 11, 2021, 08:46:32
Sfeer was net als de wedstrijd....
Slecht
En het zal mij benieuwen hoe lang het nog duurt voordat die slechte analist cq trainer word ontslagen.
Had je anders verwacht van Almere?

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Gisteren de beelden gezien bij de wedstrijd mvv tegen Roda daar worden we niet vrolijk van.
Na Eagles tegen Zwolle en nec tegen Vitesse gaat dit de verkeerde kant op.

Ik ben bang dat er maatregelen gaan komen dat er geen uit supporters meer worden toegelaten.

Misschien ook geen derby?s ik zeg maar wat.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op oktober 30, 2021, 18:22:03
Gisteren de beelden gezien bij de wedstrijd mvv tegen Roda daar worden we niet vrolijk van.
Na Eagles tegen Zwolle en nec tegen Vitesse gaat dit de verkeerde kant op.

Ik ben bang dat er maatregelen gaan komen dat er geen uit supporters meer worden toegelaten.

Misschien ook geen derby?s ik zeg maar wat.

KNVB zinspeelde daar al een beetje op. Zou wat mij betreft pure armoede zijn. Je kan toch niet heel Nederland straffen voor problemen in Maastricht, Deventer en Nijmegen?

NRG

Citaat van: Noordcambuur op oktober 30, 2021, 18:22:03
Gisteren de beelden gezien bij de wedstrijd mvv tegen Roda daar worden we niet vrolijk van.
Na Eagles tegen Zwolle en nec tegen Vitesse gaat dit de verkeerde kant op.

Ik ben bang dat er maatregelen gaan komen dat er geen uit supporters meer worden toegelaten.

Misschien ook geen derby?s ik zeg maar wat.

Je moet gewoon het kleine percentage zwakzinnigen keihard aanpakken. En niet de goeden onder kwaden laten lijden.

Noordcambuur

Citaat van: Lore op oktober 30, 2021, 19:12:29
KNVB zinspeelde daar al een beetje op. Zou wat mij betreft pure armoede zijn. Je kan toch niet heel Nederland straffen voor problemen in Maastricht, Deventer en Nijmegen?
klopt ben het helemaal met jou eens.
Maar ik ben heel bang dat er wel wat gaat gebeuren het is heel onrustig om de Nederlandse velden.
Maandag komen ze bij elkaar we wachten het maar af.

Noordcambuur

Citaat van: NRG op oktober 30, 2021, 19:37:32
Je moet gewoon het kleine percentage zwakzinnigen keihard aanpakken. En niet de goeden onder kwaden laten lijden.
klopt maar hoe gaan je die kleine percentage keihard aanpakken.
Ik denk dat deze nep supporters moeilijk te pakken zijn.

We wachten het maar af?..

EdsjeSCC

Komen we weer met het bekende voorbeeld uit Engeland?

Kuzmanovic-Apeldoorn

De samenleving lijkt veranderd sinds de lockdown en andere maatregelen. Ik kan me niet herinneren dat dit daarvoor zo heftig was.
Henk, held, bedankt