Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Anderhalve maand later. Verwacht begin seizoen nog wat... wellicht in plaats van de open dag.

Grijskijkert

#4471
Citaat van: EdsjeSCC op mei 24, 2021, 00:17:18
Helemaal geen grootheidswaanzin.
Wij al 2 seizoenen een hele stabiele ploeg met een fantastische as, wat in mijn ogen het belangrijkste is.
Eagles een hele solide defensie, waarvan een belangrijke cv al weg is en de keeper waarschijnlijk weg gaat. Dan heb je in de as nog een goede middenvelder maar denk ik niet iemand die het verschil maakt en in de spits al helemaal niet.

Nec met een middelmatige keeper, het centrale duo is (op KKD niveau) oke. Baretto met zijn (handelings)snelheid kan echt niet, Bruijn aardig spelertje en een spits van niks.

Daarna kijk je naar de rest. Bij Eagles is dat ook maar zo zo. Paar talentjes. Nec ook wat talenten, maar dst gaat de kar niet trekken in de eredivisie hoor
Eensch!! En volgens Wilco van Schaik gaat Boekhoorn vooral eerst schulden wegwerken voordat er miljoenen geïnvesteerd wordt in de selectie. Bij mijn weten gaat Go Ahead met de zelfde begroting werken als Cambuur. Dat het spannend gaat worden staat buiten kijf en alles anders gaat worden ook ...maar alles valt en staat of de selectie bij elkaar blijft en wat er bij komt.

En we kunnen Go Ahead en NEC ophemelen maar 15 punten en 26 punten achterstand zegt genoeg lijkt me..
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Als N.E.C. verstandig is, dan gaan ze gewoon door op dezelfde weg. Eigen jeugd kans geven en wat routine erbij in de as.
Op lange termijn gaat de jeugdopleiding ervoor zorgen dat ze niet meer jaarlijks tekorten hebben
Dus vooral niet na al dure buitenlandse huurlingen halen zonder binding met de club die hun eigen jeugd blokkeert.

De kans is klein dat N.E.C. met een betere selectie uit de transferzomer komt als ons.. zelfs met een extra injectie is dat gat nu al erg groot voor hen.


Lore

Citaat van: Inferno-058 op mei 24, 2021, 00:14:19
Van Hooijdonk komt hier niet om te banken, die wil spelen. Ervan uitgaand dat Mühren blijft denk ik niet dat hij daarom komt, dat hoop ik overigens ook niet gezien zijn gedrag.

En als muhren gaat, dan kan van Hooijdonk toch niet onze eerste spits zijn volgend seizoen?

Lore

Citaat van: Grijskijkert op mei 24, 2021, 08:32:31
Eensch!! En volgens Wilco van Schaik gaat Boekhoorn vooral eerst schulden wegwerken voordat er miljoenen geïnvesteerd wordt in de selectie. Bij mijn weten gaat Go Ahead met de zelfde begroting werken als Cambuur. Dat het spannend gaat worden staat buiten kijf en alles anders gaat worden ook ...maar alles valt en staat of de selectie bij elkaar blijft en wat er bij komt.

En we kunnen Go Ahead en NEC ophemelen maar 15 punten en 26 punten achterstand zegt genoeg lijkt me..

Daarnaast wordt het belangrijk of er deze zomer iets bekend wordt over het stadion. Als dat positief is dan denk ik dat er hier ook sponsoren zullen opstaan.

Daarnaast is budget maar een deel, veel eredivisie ploegen zullen vanaf oktober belastingschulden moeten terug betalen

Bankzitter

En deels de seizoenkaarten van afgelopen seizoen compenseren en de spelers die gekort waren weer volledige salarissen gaan betalen. Ook onzeker of er nog grote bedragen op de transfermarkt zijn te verdienen waar een aantal clubs de gaten normaal mee dichten.

Ik kan de gevolgen allemaal ook niet overzien maar heb toch het vermoeden dat wij relatief met minder problemen het seizoen ingaan als sommige andere clubs.

Specuveter

Enorme rellen na NAC tegen NEC.
Dat had ik wel een beetje verwacht.
Maar lees nu dat er daar een supporter onwel is geworden en tijdens de reanimatie de hulp en supporter zijn bekogeld met vuurwerk en stenen.
Wat in en intriest.
De supporter is inmiddels overleden.  ;(

sunderland

Citaat van: Bankzitter op mei 24, 2021, 09:45:11
Als N.E.C. verstandig is, dan gaan ze gewoon door op dezelfde weg. Eigen jeugd kans geven en wat routine erbij in de as.
Op lange termijn gaat de jeugdopleiding ervoor zorgen dat ze niet meer jaarlijks tekorten hebben
Dus vooral niet na al dure buitenlandse huurlingen halen zonder binding met de club die hun eigen jeugd blokkeert.

De kans is klein dat N.E.C. met een betere selectie uit de transferzomer komt als ons.. zelfs met een extra injectie is dat gat nu al erg groot voor hen.
ze hadden al hoger budget als ons. En die boekhoorn doet dit bewust die wil met meer investeren. Die vent is smoort in het geld

sunderland

Citaat van: Bankzitter op mei 24, 2021, 09:45:11
Als N.E.C. verstandig is, dan gaan ze gewoon door op dezelfde weg. Eigen jeugd kans geven en wat routine erbij in de as.
Op lange termijn gaat de jeugdopleiding ervoor zorgen dat ze niet meer jaarlijks tekorten hebben
Dus vooral niet na al dure buitenlandse huurlingen halen zonder binding met de club die hun eigen jeugd blokkeert.

De kans is klein dat N.E.C. met een betere selectie uit de transferzomer komt als ons.. zelfs met een extra injectie is dat gat nu al erg groot voor hen.
dit is echt van dat gelul wat niet realistisch is. Dit zou iedereen graag willen en dat lukt soms es 1-2 seizoenen maar daarna ga je er echt wel uit. Feyenoord heeft dat ooit es gehad maar zelfs ajax lukt dat maar amper

hobbes

Citaat van: sunderland op mei 25, 2021, 16:41:58
ze hadden al hoger budget als ons. En die boekhoorn doet dit bewust die wil met meer investeren. Die vent is smoort in het geld

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/981754/gepromoveerd-nec-technisch-gezien-failliet-het-is-kommer-en-kwel.html

Als dit klopt hebben ze nog de hulp van de gemeente nodig zo lijkt het. Boekhoorn gaat het niet alleen doen.

Collingwood

Volendam wil ook Mirani en Van Mieghem halen. Die zijn wat van plan!
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op juni 01, 2021, 22:11:07
Volendam wil ook Mirani en Van Mieghem halen. Die zijn wat van plan!
hetzelfde zal gelden voor NAC, Graafschap, ADO, Roda, Emmen, VVV en Almere denk ik. Dat zijn 8 ploegen die graag omhoog willen en misschien wel meer investeren dan eigenlijk zou kunnen waar er uiteindelijk niet meer dan max 3 omhoog kunnen.

weestwel

Citaat van: Specuveter op mei 25, 2021, 13:07:43
Enorme rellen na NAC tegen NEC.
Dat had ik wel een beetje verwacht.
Maar lees nu dat er daar een supporter onwel is geworden en tijdens de reanimatie de hulp en supporter zijn bekogeld met vuurwerk en stenen.
Wat in en intriest.
De supporter is inmiddels overleden.  ;(

Vooral alles geloven wat de media je wijsmaakt.

moodygrunn

Citaat van: weestwel op juni 01, 2021, 23:48:48
Vooral alles geloven wat de media je wijsmaakt.

Wat is er niet waar in de berichtgeving dan?
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: moodygrunn op juni 02, 2021, 14:54:04
Wat is er niet waar in de berichtgeving dan?

Ik denk dat hij probeert te vertellen dat er ook verhalen zijn dat NAC-supporters een haag vormden om de reanimatie. Maar hij zou natuurlijk ook compleet iets anders kunnen bedoelen.  :proost

Ik ben het volledig met je eens, wat een enorm triest verhaal. Dat er een haag gevormd werd om de reanimatie bewijst alleen maar dat er ook (waarschijnlijk zelfs veel) Fatsoenlijke supporters zijn in Breda.