Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Zal wel weer onrust komen in Breda.
Steijn zal wel ontslagen worden.
El alouchi en van Hooijdonk maar onze kant op.

ChantiSCC

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 23, 2021, 20:17:42
Weinig 'kleine' clubs volgend seizoen. Rkc, eagles, wij, fortuna. Ik schat clubs als pec wII en sparta toch wat hoger in

Fortuna? Die hebben bijna dubbel ons spelersbudget volgend seizoen ? wij het minst gevolgd door GAE en RKC.

ChantiSCC

Citaat van: Specuveter op mei 23, 2021, 20:50:15
Zal wel weer onrust komen in Breda.
Steijn zal wel ontslagen worden.
El alouchi en van Hooijdonk maar onze kant op.

Die misselijke van Hooijdonk hoef ik hier niet misselijk ventje

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: ChantiSCC op mei 23, 2021, 20:51:09
Fortuna? Die hebben bijna dubbel ons spelersbudget volgend seizoen ? wij het minst gevolgd door GAE en RKC.
Dat klinkt niet goed,maar wij hebben de best TS
Henk, held, bedankt

Bankzitter

#4459
Citaat van: EdsjeSCC op mei 23, 2021, 19:57:33
Die mag er veel inpompen hoor.. die mag een heel nieuw elftal kopen voor de eredivisie

Zo zie ik dat ook. Selecties van GAE en N.E.C. zijn lang niet eredivisiewaardig. Wij hebben veel meer eredivisiewaardige spelers onder contract. Zelfs met extra geld een enorme klus om dat bij GAE en N.E.C.ook op niveau te krijgen. Niet onmogelijk maar een hels karwij.

Chipke

Citaat van: Specuveter op mei 23, 2021, 20:50:15
Zal wel weer onrust komen in Breda.
Steijn zal wel ontslagen worden.
El alouchi en van Hooijdonk maar onze kant op.

El Alouchi is een leuke technisch begaafde speler, maar komt absoluut tekort voor niveau Eredivisie.

Noordcambuur

Citaat van: okkele op mei 23, 2021, 19:55:54
klaar.
ken die ouwe seuntjes mooi in de spits bij die lui en die lastige van hooijdonk naar ons.
laat maar wat een vreselijk mannetje.

sunderland

Proef hier wel wat hoogmoedswaanzin. Volgend seiz begint alles opnieuw. Niks is zeker en dus ook niet dat Eagels minder zal zijn dan ons en Nec al helemaal niet. Die hebben al een leuke selectie en boekhoorn is niet zo moeilijk om financieel even flink bij te springen. Zag um vandaag flink juichen als een echte supporter

Galdiano

Citaat van: Specuveter op mei 23, 2021, 20:50:15
Zal wel weer onrust komen in Breda.
Steijn zal wel ontslagen worden.
El alouchi en van Hooijdonk maar onze kant op.

Als Van Hooijdonk komt, lever ik mijn sk in. Wat een misselijk figuur. Die wil je toch niet in je selectie hebben. Heel erg overschat, en een conditie van lik mijn vesje. 2x springen en staat alweer met de handen op de knieën. Tevens krijg je zijn pa er gratis bij.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Inferno-058

Citaat van: ChantiSCC op mei 23, 2021, 20:51:09
Fortuna? Die hebben bijna dubbel ons spelersbudget volgend seizoen ? wij het minst gevolgd door GAE en RKC.
Fortuna en GAE geloof ik wel, maar RKC?

Inferno-058

Citaat van: Specuveter op mei 23, 2021, 20:50:15
Zal wel weer onrust komen in Breda.
Steijn zal wel ontslagen worden.
El alouchi en van Hooijdonk maar onze kant op.
Van Hooijdonk komt hier niet om te banken, die wil spelen. Ervan uitgaand dat Mühren blijft denk ik niet dat hij daarom komt, dat hoop ik overigens ook niet gezien zijn gedrag.

Treb

Jullie begrijpen onze TS nog steeds niet heb ik het idee.

Ze kijken niet alleen naar voetbalkwaliteiten, maar ook naar persoonlijkheid.

Sydney is net zo'n kwal als z'n vader. Die gaat echt niet komen.. al was ie gratis.

Stoorzenders kunnen we absoluut niet gebruiken.

EdsjeSCC

Citaat van: sunderland op mei 23, 2021, 22:54:53
Proef hier wel wat hoogmoedswaanzin. Volgend seiz begint alles opnieuw. Niks is zeker en dus ook niet dat Eagels minder zal zijn dan ons en Nec al helemaal niet. Die hebben al een leuke selectie en boekhoorn is niet zo moeilijk om financieel even flink bij te springen. Zag um vandaag flink juichen als een echte supporter

Helemaal geen grootheidswaanzin.
Wij al 2 seizoenen een hele stabiele ploeg met een fantastische as, wat in mijn ogen het belangrijkste is.
Eagles een hele solide defensie, waarvan een belangrijke cv al weg is en de keeper waarschijnlijk weg gaat. Dan heb je in de as nog een goede middenvelder maar denk ik niet iemand die het verschil maakt en in de spits al helemaal niet.

Nec met een middelmatige keeper, het centrale duo is (op KKD niveau) oke. Baretto met zijn (handelings)snelheid kan echt niet, Bruijn aardig spelertje en een spits van niks.

Daarna kijk je naar de rest. Bij Eagles is dat ook maar zo zo. Paar talentjes. Nec ook wat talenten, maar dst gaat de kar niet trekken in de eredivisie hoor

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op mei 23, 2021, 22:54:53
Proef hier wel wat hoogmoedswaanzin. Volgend seiz begint alles opnieuw. Niks is zeker en dus ook niet dat Eagels minder zal zijn dan ons en Nec al helemaal niet. Die hebben al een leuke selectie en boekhoorn is niet zo moeilijk om financieel even flink bij te springen. Zag um vandaag flink juichen als een echte supporter

Wordt inderdaad een heel lastig jaar, verwacht ik
Henk, held, bedankt

Bernardo

Inn Nijmegen kon wel een huldiging georganiseerd worden...