Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Mooi voor Seuntjes oek  :_schater
_O_
Gefeliciteerd NEC, nu maar hopen dat Boekhoorn die miljoenen er niet in pompt...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Graafschap; Nac; Emmen; ADO; VVV; Almere; Volendam.

Succes volgend seizoen :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

okkele

klaar.
ken die ouwe seuntjes mooi in de spits bij die lui en die lastige van hooijdonk naar ons.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

EdsjeSCC

Ik ging extra op hem letten omdat iemand hem als eventuele optie noemde. Super slechte schoten, super veel dribbels die tot balverlies leden, slechte keuzes maken.

Zo zie je maar dat iedereen er een andere kijk op heeft

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Destroyer op mei 23, 2021, 19:54:40
Mooi voor Seuntjes oek  :_schater
_O_
Gefeliciteerd NEC, nu maar hopen dat Boekhoorn die miljoenen er niet in pompt...

Alleen misschien lastig omdat je in dezelfde vijver vist, maar verder zegt dat geld weinig toch. Of misschien vissen ze zelfs wel in een andere vijver door dat geld.
Ik ben iig niet bang voor Nec.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

EdsjeSCC

Citaat van: Destroyer op mei 23, 2021, 19:54:40
Mooi voor Seuntjes oek  :_schater
_O_
Gefeliciteerd NEC, nu maar hopen dat Boekhoorn die miljoenen er niet in pompt...

Die mag er veel inpompen hoor.. die mag een heel nieuw elftal kopen voor de eredivisie

Destroyer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 23, 2021, 19:57:03
Alleen misschien lastig omdat je in dezelfde vijver vist, maar verder zegt dat geld weinig toch. Of misschien vissen ze zelfs wel in een andere vijver door dat geld.
Ik ben iig niet bang voor Nec.

Bedoel je de vijverberg  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

fred

Heerlijke anti climax voor NAC  :_schater

AL

Mooie beelden in Breda.
Steijn en die grootbekken gun ik niets.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Weinig 'kleine' clubs volgend seizoen. Rkc, eagles, wij, fortuna. Ik schat clubs als pec wII en sparta toch wat hoger in
Henk, held, bedankt

PePe

Mede door het niet promoveren vorig seizoen van Cambuur (Haagse invloed) die nu in Breda zit, vind ik dit mooi voor NEC. Gerechtigheid.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 23, 2021, 19:54:57
Graafschap; Nac; Emmen; ADO; VVV; Almere; Volendam.

Succes volgend seizoen :thumbsup
Roda
Henk, held, bedankt

zeewolde

El Allouchi, kom maar naar ons toe

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 23, 2021, 20:18:34
Roda

Ook nog ja. Benieuwd wie van dat rijtje wij op het hoogste niveau gaan tegenkomen in 22-23.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021