Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Ik krijg alleen maar meer vertrouwen in de komende seizoenen als ik andere teams zie ploeteren.
Een hoog budget is leuk maar als dit alles is wat je uit dat geld haalt, dan wordt ik niet bang van.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op mei 21, 2021, 07:59:10
Ik krijg alleen maar meer vertrouwen in de komende seizoenen als ik andere teams zie ploeteren.
Een hoog budget is leuk maar als dit alles is wat je uit dat geld haalt, dan wordt ik niet bang van.
het zegt allemaal niks jonguh het gaat om de punten. Paar x verliezen en dan ist hele systeem weg

Bankzitter

Ja, het kan snel omslaan , dat is voetbal. Het is een "vriendenteam" zolang je punten blijft pakken.
Tegen Roda kan je al een beetje zien dat het maar een normaal ploegje wordt als het niet allemaal 100% klopt.

Het vertrouwen zit er vooral in dat er een goed idee achter alles zit wat we doen en dat begint met de directie en TS.
We doen meer met minder, dat bedoel ik te zeggen. :)

Treb

Citaat van: Bankzitter op mei 21, 2021, 08:41:20
Ja, het kan snel omslaan , dat is voetbal. Het is een "vriendenteam" zolang je punten blijft pakken.
Tegen Roda kan je al een beetje zien dat het maar een normaal ploegje wordt als het niet allemaal 100% klopt.

Het vertrouwen zit er vooral in dat er een goed idee achter alles zit wat we doen en dat begint met de directie en TS.
We doen meer met minder, dat bedoel ik te zeggen. :)

Precies.

Die Malone speelde gisteren de beste wedstrijd uit z'n loopbaan.

Anders gaat NAC er gewoon met 5-1 af.

Details.. details

Die Jansen is wel een zeldzame simpele ziel zeg.

fred



zeewolde

Ik zou zeggen hup NAC. Boekhoorn gaat daadwerkelijk miljoenen investeren. Dan toch liever NAC zonder duidelijk beleid.

Bankzitter

Is dat een gerucht of heeft Boekhoorn dat daadwerkelijk gezegd? Ik hoor dat namelijk al jaren in Nijmegen, vandaar wat sceptisch.
Ik denk N.A.C. meer mogelijkheden heeft dan N.E.C. met zoveel publiek, maar kan er goed naast zitten hoor.

Wel respect voor het beleid van N.E.C. met altijd weer goede jonge spelers uit de jeugd, uiteindelijk redden die het ook zonder boekhoorn wel op deze manier.

okkele

hij doet het ook al jaren.
de plannen worden nu geloof ik wat concreter.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Hij heeft wel eens de tekorten aangevuld, meen ik, maar met goede transfers is dat niet nodig.
Maar we zullen zien. Als voetballiefhebber zijn het beiden prachtclubs, alleen voor ons clubje beter als er de minste van de 2 meegaat natuurlijk.

Holwerd voor Cambuur

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=388738

Toevallig een bericht van vandaag over Boekhoorn.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Ja, het staat nu ook op nu.nl.
Nou, Hup N.A.C. dan maar ;)

Treb

NEC dus..

Jammer..

EdsjeSCC

Knappe goal. Letterlijk niks goeds gedaan die Okita en dan zo scoren

AL

Niets goed gedaan??
Man die Okita is geweldig.
Gerechtigheid en laat NAC maar lekker in de KKD voorlopig.