Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

gobo

Ik kan wel met je meegaan hierin. Nac is verreweg de mooiste club van de 3, zeker qua publiek. Daarmee heb ik dan ook wel een zwak voor die club. Emmen is echter, ondanks dat het verder een nietszeggende kutclub is, een echt heel leuke uitwedstrijd en biedt denk ik voor ons meer perspectief volgend jaar. NEC heb ik echt helemaal niks mee.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

sunderland

We gaan het zien. Ik werd hier voor gek verklaard wb nac. Nac is zeker een schitterende club. Vroeger Beatrix straat fantastisch. Ik noem altijd Cambuur Utrecht Nac Feyenoord Eagels als mooiste echte clubs. Daar vlak achter is Graafschap en Nec ook mooi. Vijverberg Verl jaar nog geweest ook midden in wijk en ouwe zooi.

sunderland

Ik denk trouwens op dit moment dat als nac wint dat Nec het gaat redden

sunderland

Ook dit geeft weer aan dat het zo knap is wat wij hebben gedaan. Nac speelt zeer defensief en daar komt Emmen ook moeilijk door. Wij hebben wel 20 zulke weds gehad

AL

Emmen is ook helemaal niets zeg.
Wat hebben/hadden  wij dan een geweldige selectie zeg.

Marc S

Zonde voor Emmen was toch mooi geweest alle profclubs in noord nederland in de ere

Collingwood

Het betonvoetbal wint. Laat ze dan maar promoveren ook, NEC heeft meer potentie voor volgend seizoen.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

 :( :rodekaart
Citaat van: Marc S op mei 20, 2021, 23:43:51
Zonde voor Emmen was toch mooi geweest alle profclubs in noord nederland in de ere

Bernardo

Laat NAC maar promoveren. Met Seuntjes in de spits hebben we niks te vrezen :_schater

CambuurAmersfoort

Emmen, Emmen wat doe je jezelf aan.
Zoveel beter...
Qua potentie is het beter dan Nec erin komt maar nac zal wel heel veel aankopen moeten doen om volgend jaar mee te kunnen in de eredivisie.

Holwerd voor Cambuur

Emmen is wel terug waar het thuis hoort, maar voor ons was het beter geweest als ze hadden gewonnen.

Eigenlijk zie ik nEc liever winnen, omdat ik nAc nog wel een paar jaar KKD gun. Nog iets langer met de voetjes op aarde.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

N.E.C. heeft de minste middelen van de 3. Wel knap hoeveel jeugd daar al jaren doorkomt. Daar komt hun geld ook vandaan, niet van Boekhoorn.

Galdiano

Wat een verschrikkelijke pot gister.
Gladon die meer lag dan dat hij op zijn poten stond.
En die Anco Jansen? Die had vol een poffer op zijn neus moeten hebben.

NAC beton voetbal en Emmen onmachtig.

Geef mij NEC maar in de ere. NAC mag met dit wanbeleid niet beloond worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Treb

Anco Jansen  :zucht

Beetje 'kom dan' roepen naar dronken teleurgestelde supporters.

8P

AL

Gun het Nec ook veel meer dan Nac.
Wat een stel randdebielen lopen er bij Nac zeg en die trainer voorop.