Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Nacompetitie is altijd zo'n vreemd iets.
Geen idee wie die gaat winnen dit jaar.

Noordcambuur

Citaat van: waldkip op mei 16, 2021, 11:22:18
Ik gun Roda niks
ik gun Roda ook niks maar puur naar volgend seizoen kijkend.
We moeten wel tegen clubs als Eagles,rkc,Fortuna,Zwolle,Sparta ,Emmen/Willem2 onderons houden.

Collingwood

Mike Snoei ontslagen bij De Graafschap.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Citaat van: Collingwood op mei 19, 2021, 11:49:19
Mike Snoei ontslagen bij De Graafschap.

Dat zat er aan te komen

Huizen


sunderland

Citaat van: Diemen op mei 19, 2021, 11:59:12
Doei Snoei  :proost
dat was te verwachten. Zou die van oss nemen

sunderland

Als je hun selectie op papier zet kun je er zeker een heel sterk team uit halen. Hamdaoui en mieghem op de buiten zou even goed moeten zijn dan wat wij op de buiten hebben

Trainert!

Citaat van: sunderland op mei 19, 2021, 12:02:58
dat was te verwachten. Zou die van oss nemen

Ze zullen wel voor drankorgel stegeman gaan

AL

Zou het Nec-Nac gaan worden in finale?
Nec heeft echt leuke spelers zeg.
Zijn 4 (en 1 geblesseerd) die voor ons prima versterking zouden zijn, maar zijn niet te betalen.

Collingwood

Hoop niet dat NEC promoveert. Hebben al een aardig (counter) team, en op vi.nl was vandaag te lezen dat Boekhoorn waarschijnlijk gaat investeren, zelfs als ze in de KKD blijven.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op mei 20, 2021, 20:02:19
Hoop niet dat NEC promoveert. Hebben al een aardig (counter) team, en op vi.nl was vandaag te lezen dat Boekhoorn waarschijnlijk gaat investeren, zelfs als ze in de KKD blijven.

Zou voor ons ongunstig zijn inderdaad, maar ook Nac of Emmen kunnen meer.dan ons besteden. Hoop dan toch maar op Emmen.

Treb

Mooi Emmen erin blijven.

NAC is echt een grote club en achter NEC zit heel veel geld.

Collingwood

Ja, ook voorkeur voor Emmen. De beste spelers (Verrips, Pena, Araujo, De Leeuw is al weg) lijken onhoudbaar en dan is er geen enkele garantie dat ze deze zomer beter inkopen dan de vorige. Bovendien gun ik het ze ook wel.
Kalmte alleen kan u redden.

AL


Cambuur Groningen

Ik heb een lastige avond. Ik gun het NAC niet maar heb ook helemaal niks met Emmen. Altijd die hosanna verhalen in het Dagblad, ik kan er niets aan doen maar vindt het helemaal niks. Eigenlijk hoop ik dat ze degraderen maar het alternatief is ook niet best. Misschien heb ik dan het liefst nog NEC. Volgens mij zitten achter alle 3 veel mogelijkheden, NAC qua publiek, NEC en Emmen qua geld.