Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Mooi hoor, GAE gefeliciteerd!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Gezien de Keuken Kampioen Divisie-stand in 2021 is het wel duidelijk wanneer Go Ahead Eagles het verschil heeft gemaakt:

1. Go Ahead Eagles 21-51
2. SC Cambuur 21-49
3. De Graafschap 21-42
4. NAC Breda 21-41
5. FC Volendam 21-36

Marc S

Citaat van: Bankzitter op mei 12, 2021, 23:13:16
Zeker bizar seizoen! N.A.C. dacht na zo'n 6 wedstrijden kampioen te worden. Toen was Almere in de waan te promoveren.
Daarna De Graafschap op poleposition en het wordt Eagles.

En ondertussen promoveren wij halfverwege April en staan we een straat lengte voor op de rest. Wat een bijzonder seizoen was dit zeg

CambuurAmersfoort

Jezus, wat een loser die Seuntjes...Helmond gaan afvallen om hun speelstijl.
Lekker voor je kneus, de Graafschap en NAC hopelijk volgend jaar kkd.
Nu helemaal blij met de Eagles!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: hobbes op mei 12, 2021, 23:10:58
Ook op het veld van Excelsior, de cirkel is rond.
Dat dacht ik ook toen ik droste daar zag staan
Henk, held, bedankt

sunderland

Ik denk echt dat Seuntjes de gene is waardoor Graafschap niet promoveert. Wat een klootzak is dat en wat heeft nac hierin een grote rol gespeeld. Graafschap word niks meer nu.

Bankzitter

#4356
Tja, volgens mij hebben wij behoorlijk wat wedstrijden gespeeld tegen teams die een bus, soms ook twee parkeerden.

Ik denk dat bij De Graafschap toch de gemiste promotie van vorig jaar te veel in de koppies zat aan in de laatstee reeks De angst dat je 2 seizoenen voor niks keihard hebt gewerkt.

Bernardo

Voor de supporters van de Graafschap is het sneu, maar voor gasten als Seuntjes en Snoei dik verdiend. En als je de laatste 10 wedstrijden maar 3 wedstrijden wint, verdien je het ook niet.

hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2021, 00:16:15
Dat dacht ik ook toen ik droste daar zag staan

Ik denk dat de karma punten die die dag door de Eagles verdiend zijn vanavond verzilverd zijn?

diekhuzen

Ach, Seuntjes is gewoon teleurgesteld en spreekt zich uit. Niet iedereen kan zijn emoties bedwingen. Mooie tv.

Eagles erg knap.


sunderland

Citaat van: diekhuzen op mei 13, 2021, 08:12:39
Ach, Seuntjes is gewoon teleurgesteld en spreekt zich uit. Niet iedereen kan zijn emoties bedwingen. Mooie tv.

Eagles erg knap.
daar hew ik ook geen moeite mee. Wij hewwe tegen nog veel verdedigende ploegen speelt zoals Egels hier. Dat hij in januari tekend bij de concurent en de manier waarop het grote impact op alles. Daarbij kraakt hij zijn medespelers vaak af terwijl hijzelf helemaal niks kan.Snoei kan nu opzoute daar.

Specuveter

Die snoei heeft ook een uitstraling...
Verschrikkelijk.

sunderland

De laatste 3 x zijn we samen gepromoveerd met Eagels krijg ik net door van een Eagle

sunderland

1992 2013 2021.

Noordcambuur

Krijgen we nu ook meer tv geld.