Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Scc4-ever

Promotie nu officieel.  Gefeliciteerd iedereen  |:)

Collingwood

#4276
De scenario's voor het kampioenschap:
- Maandag verlies De Graafschap: Cambuur officieus kampioen, officieel bij winst op of gelijkspel tegen Jong AZ
- Maandag gelijkspel De Graafschap: Cambuur officieel kampioen bij winst op Jong AZ
- Maandag winst De Graafschap: Cambuur officieus kampioen bij winst op Jong AZ
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op april 17, 2021, 21:58:31
De scenario's voor het kampioenschap:
- Maandag verlies De Graafschap: Cambuur officieus kampioen, officieel bij winst op Jong AZ

bij gelijk al
Henk, held, bedankt

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 17, 2021, 22:02:37
bij gelijk al

Volgens mijn berekening kan De Graafschap bij een gelijkspel nog op 83 punten komen. Cambuur heeft er nu 82.  :clint
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Marc S op april 17, 2021, 21:57:15
Zo, nu kampioenschap pakken, en kijken wie er mee gaan. 4 wedstrijden voor het einde wat een weelde mensen.
Welke club is financieel het beste? Heb begrepen dat het per club een paar ton kan schelen wat 2 a 3 spelers kan betekenen of 1 dure jongen(buiten categorie)!

Voor ik het weer vergeet iedereen gefeliciteerd!! |:) |:) |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op april 17, 2021, 22:03:52
Volgens mijn berekening kan De Graafschap bij een gelijkspel nog op 83 punten komen. Cambuur heeft er nu 82.  :clint

nee ik bedoel dat bij verlies van dg wij genoeg aan 1 punt hebben voor officieel kampioenschap
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Grijskijkert op april 17, 2021, 22:09:43
Welke club is financieel het beste? Heb begrepen dat het per club een paar ton kan schelen wat 2 a 3 spelers kan betekenen of 1 dure jongen(buiten categorie)!

Voor ik het weer vergeet iedereen gefeliciteerd!! |:) |:) |:)

Volgens mij ging het om een paar tienduizenden euro's (was op omroep Friesland). NAC moet niet mee. De graafschap, eagles, Almere was prima

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 17, 2021, 22:59:49
nee ik bedoel dat bij verlies van dg wij genoeg aan 1 punt hebben voor officieel kampioenschap

Ah zo, daar heb je inderdaad gelijk in!
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

#4283


   Club      SCC      Gra      Alm      Nac   
                              
   Stand na 28 w    67      63      59      59   
                              
   1      Ein - th- 3      Exc - th - 3 (1)      D B - th - 3      Vol - uit - 1 (0)   
   2      Roda - uit - 1 (0)      Nac - uit -1 (0)      MVV -uit - 3 (0)      Gra - th -1 (3)   
   3      vol - uit - 1 (3)      Dor - th - 3 (0)      Nec - th -1 (3)      Jaj - uit - 3 (1)   
   4      exc - th - 3      Jut - uit - 3      Roda - uit - 1    GA - th - 1 (0)
   5      DB - uit - 3      GA - th - 1 (3)    Tel - th - 3 (1)      Jut - th - 3   
   6      Helm  - th - 3      Jpsv - uit - 3      GA - uit - 1 (0)      Roda - uit - 1   
         82      70      67      67   
   7      Jaz - uit - 3      Alm - th - 1      Gra - uit - 1      exc - th - 3   
   8      Gra - th - 1      Cam - uit - 1      Jaj - th - 3      Nec - uit - 1   
   9      Dor - uit - 3      Jaj - uit - 3      Jut - uit - 3      Mvv - th - 3   
   10      Nac - th - 1      Helm - th - 3      Jpsv - th - 3      Cam - uit - 1   
                              
   Laatste 10 w      22 (23)      22 (18)      22 (18)      18 (16)   
                              
   Eindstand      89 90 + (+1)      85 81 (-4)      81 77 (-4)      77 75 (-2)   
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Prachtig man, vooral dat laatste  _O_

Henk, held, bedankt

fred

Nac en Almere kest wel wegstrepe Kuzzie  :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: fred op april 18, 2021, 14:36:58
Nac en Almere kest wel wegstrepe Kuzzie  :_schater

:thumbsup zie boven
Henk, held, bedankt

fred


Specuveter

Allemaal corona besmettingen bij jong PSV.
De Graafschap weer mazzel dus.

Bolle

Jong PSV - Top Oss nu zelfs afgelast. Hele selectie en staf in quarantaine.

Op een of andere manier toch wel blij -of eigenlijk gerustgesteld- dat de 85% nu is gespeeld in beide competities.