Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

hobbes

Citaat van: Cambuur Groningen op april 17, 2021, 20:21:22
Vanavond officieel feest denk ik? :)

De eerste stap is gezet. Gae staat voor.

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 17, 2021, 20:21:39
Zie je wel  :y

Kuztradamus  _O_.

Leuk spelend Go Ahead vandaag trouwens, wat dat betreft wel vertrouwen dat ze minimaal gelijk weten te spelen. Hebben ze tegen ons helaas niet geprobeerd. Middenvelder Brouwers is zo te zien wel iemand om in de gaten te houden voor de toekomst.
Kalmte alleen kan u redden.

Specuveter

2-0 voor Eagles.

Cambuur Groningen

Citaat van: Specuveter op april 17, 2021, 21:22:29
2-0 voor Eagles.
alweer gefeliciteerd dan maar weer mannen!

fred

Dan is het nu officieel.
Ik zat er toch nog een beetje over in  :y

Treb

Hoe laat cambuurplein?  8)

Eewal

Citaat van: Treb op april 17, 2021, 21:36:51
Hoe laat cambuurplein?  8)
Ben er al,hartstikke druk hier! Veel vuurwerk.

Treb

3-0  :_schater

Almere stelt oek geen reet voor juh.

Wij binne 2 klassen beter dan de rest.

Collingwood

Ik twijfelde er echt geen seconde meer aan dat het goed zou komen, maar het voelt toch gewoon lekker dat het nu officieel is.  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes


Eewal

Citaat van: Treb op april 17, 2021, 21:46:44
3-0  :_schater

Almere stelt oek geen reet voor juh.

Wij binne 2 klassen beter dan de rest.
Almere mag nog wel even van De Graafschap winnen wat mij betreft..

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op april 17, 2021, 21:47:13
Ik twijfelde er echt geen seconde meer aan dat het goed zou komen, maar het voelt toch gewoon lekker dat het nu officieel is.  :proost
Moet ik maar verder gaan waar ik vanochtend ben gebleven, we promoveren ook niet elk jaar, waar is dat feestje... |:) |:) |:)
IN HENK WE TRUST!!!

LWD vak 7

De Graafschap zal het maandag ook moeilijk krijgen bij Jong PSV. Die zijn goed bezig in de 4e periode.

Marc S

Zo, nu kampioenschap pakken, en kijken wie er mee gaan. 4 wedstrijden voor het einde wat een weelde mensen.