Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Dat krijg je van die verdedigende instelling. Ze hebben geen idee wat ze moeten doen als ze voor de goal komen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cambuur Groningen

Citaat van: fred op april 11, 2021, 14:01:25
Droste man TOMME  ;(
Droste deed wat Kallon en Oratmangoen niet deden... is het weer niet goed :devil

sunderland

Egels hun aanvoerder kwijt. Niet best

thankyou

Op naar zaterdag  w:)
Cambuur, Beer & Loyal Mates

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 11, 2021, 14:02:54
Dat krijg je van die verdedigende instelling. Ze hebben geen idee wat ze moeten doen als ze voor de goal komen.
zo ist. Wat een domme trainer.

sunderland

Toch hoop ik op graafschap. Nac mut het niet wudde

sunderland

Die supporters van nac ook succes met zo,n houtenklaas. Tjonge jonge

Bernardo

Nou dat word promotie wanneer we zelf niet spelen ben ik bang. :X

Bankzitter

Citaat van: Cambuur Groningen op april 11, 2021, 13:54:59
Dat is waar maar een grotere anticlimax dan vorig seizoen is toch eigenlijk niet mogelijk en eerlijk is eerlijk, hoe zeggen de Engelsen het zo mooi? Dit heeft wel iets van 'Poetic Justice' zo

Zo voel ik het ook... .
Vorig jaar voelden we ons na Jong AZ eigenlijk onoverwinnelijk en kampioen en ook zeer terecht. Het team zat in een flow en de concurentie (Volendam) zat in een dip.

Wanneer we ze nu "officieel" krijgen maakt mij niet zoveel uit... voor mij waren ze al het hele seizoen de kampioen. Die prijzen hadden we al lang verdiend.

fred

En wij willen feest. Zo snel mogelijk  |:)
Graafschap wint WEER met 1 goaltje verschil...
Aan ons om er de 30e met een wals over heen te gaan.

Collingwood

Citaat van: Treb op april 11, 2021, 13:59:51
Niet mee eens.

Nu moet ik opeens een vreugde explosie hebben omdat Almere punten verliest zaterdag. Sta ik liever vrijdagavond om half tien op het Cambuurplein.

Het kan nog als Almere morgen verliest van Telstar.
Kalmte alleen kan u redden.

Treb

Citaat van: Collingwood op april 11, 2021, 14:11:11
Het kan nog als Almere morgen verliest van Telstar.

Dat zie ik niet gebeuren.

Collingwood

#4182
Citaat van: Treb op april 11, 2021, 14:12:26
Dat zie ik niet gebeuren.

Ik gaf Go Ahead tegen De Graafschap meer kans inderdaad. Zeker omdat een gelijkspel morgen voor ons niet voldoende is.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Die Berden is een leuke speler voor Cambuur :devil :devil :devil :devil

Treb

Citaat van: Collingwood op april 11, 2021, 14:16:46
Ik gaf Go Ahead tegen De Graafschap meer kans inderdaad. Zeker omdat een gelijkspel morgen voor ons niet voldoende is.

Als Almere morgen gelijkspeelt zijn we officieus. Dan dat maar vieren.