Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Nou de tweede helft met zo saai graag |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: hobbes op april 11, 2021, 12:38:53
Ze hebben ons vaker geholpen
Maar toen hadden ZIJ Antonia
Henk, held, bedankt

LWD vak 7

Wat een verrassende tussenstand bij een wedstrijd van Go Ahead.

Holwerd voor Cambuur

#4158
Als je dit zo ziet: Eigenlijk is het onbegrijpelijk dat wij niet allang kampioen zijn :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo


sunderland


sunderland

Go ahead is toch om te kotsen met dit voetbal.

AL

Laat Graafschap maar winnen.
Dit Go Ahead verdient niets man. Wat een anti-voetbal.

Treb

Citaat van: AL op april 11, 2021, 13:37:32
Laat Graafschap maar winnen.
Dit Go Ahead verdient niets man. Wat een anti-voetbal.

En dan volgende week zonder te spelen promoveren. Das wel een anticlimax

Cambuur Groningen

Citaat van: Treb op april 11, 2021, 13:40:22
En dan volgende week zonder te spelen promoveren. Das wel een anticlimax
Dat is waar maar een grotere anticlimax dan vorig seizoen is toch eigenlijk niet mogelijk en eerlijk is eerlijk, hoe zeggen de Engelsen het zo mooi? Dit heeft wel iets van 'Poetic Justice' zo

Treb

Citaat van: Cambuur Groningen op april 11, 2021, 13:54:59
Dat is waar maar een grotere anticlimax dan vorig seizoen is toch eigenlijk niet mogelijk en eerlijk is eerlijk, hoe zeggen de Engelsen het zo mooi? Dit heeft wel iets van 'Poetic Justice' zo

Niet mee eens.

Nu moet ik opeens een vreugde explosie hebben omdat Almere punten verliest zaterdag. Sta ik liever vrijdagavond om half tien op het Cambuurplein.

fred

Nou opa mag ook nog 5 minuten mee doen  :clint

fred

Droste man TOMME  ;(

AL

Wat mist Eagles een kansen zeg!

Bernardo

Eagles uiteindelijk de beste kansen gehad..