Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: Collingwood op april 09, 2021, 23:36:27


EDIT: In de volgende scenario's promoveren we volgende week ook officieel: Cambuur wint van Helmond + De Graafschap speelt gelijk tegen de Eagles/De Graafschap verliest van de Eagles/Almere verliest van Telstar.



Scenario zou toch ook moeten werken als Almere gelijk speelt tegen Telstar?

Collingwood

Citaat van: Bernardo op april 10, 2021, 00:30:51
Scenario zou toch ook moeten werken als Almere gelijk speelt tegen Telstar?

Dat zou je zeggen ja, maar dan is er nog één scenario mogelijk waarin zowel De Graafschap als Almere (ook) op 82 punten eindigen, namelijk als Almere van De Graafschap wint.

(Ik kon het niet laten dit allemaal even in een Excel-bestandje te stoppen  :_schater.)
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Citaat van: Collingwood op april 10, 2021, 00:44:13
Dat zou je zeggen ja, maar dan is er nog één scenario mogelijk waarin zowel De Graafschap als Almere (ook) op 82 punten eindigen, namelijk als Almere van De Graafschap wint.

(Ik kon het niet laten dit allemaal even in een Excel-bestandje te stoppen  :_schater.)

Hoe kom je bij  beide op 82 punten, als ik Almere gelijk laat spelen tegen Telstar en Graafschap gelijk laat spelen tegen Eagles komen ze beide niet op meer op 82. Want als Almere zou winnen van Graafschap komt de Graafschap maar op max 80 punten.


Collingwood

#4143
Citaat van: Bernardo op april 10, 2021, 10:59:51
Hoe kom je bij  beide op 82 punten, als ik Almere gelijk laat spelen tegen Telstar en Graafschap gelijk laat spelen tegen Eagles komen ze beide niet op meer op 82. Want als Almere zou winnen van Graafschap komt de Graafschap maar op max 80 punten.

Ja ik ga er dan vanuit dat De Graafschap wint van de Eagles. Als De Graafschap gelijkspeelt hoef je niet eens meer naar Almere te kijken, dan ben je bij winst op Helmond sowieso al officieel gepromoveerd.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Je hebt gelijk, punt  verlies de Graafschap morgen betekent officeel promotie.  |:)

Collingwood

Citaat van: Bernardo op april 10, 2021, 11:43:14
Je hebt gelijk, punt  verlies de Graafschap morgen betekent officeel promotie.  |:)

Ik was ook verrast toen het uit mijn Excel-bestand kwam rollen, maar inderdaad!  |:)

(Moeten we zelf wel van Helmond winnen natuurlijk.)
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn



Zie de laatste 15 seconden: die gaat janken bij promotie, die zit boordevol emotie met alles rondom dit seizoen, inclusief Sandor

HENK = HELD
Henk, held, bedankt

el haj

Waarom is er vandaag eigenlijk geen Eerste Divisie-voetbal?

Grijskijkert

Voor het eerst dat ik klaar zit voor een wedstrijd van de concurrentie.. ik zeg hup Go Ahead |:)
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op april 11, 2021, 11:57:17
Voor het eerst dat ik klaar zit voor een wedstrijd van de concurrentie.. ik zeg hup Go Ahead |:)

Ze hebben ons vaker geholpen

Bernardo

Blijft onvoorstelbaar dat deze 2 ploegen zo hoog staan.

Treb

Citaat van: Bernardo op april 11, 2021, 12:39:29
Blijft onvoorstelbaar dat deze 2 ploegen zo hoog staan.

Niet om aan te gluren zeg.

Cambuur Groningen

#4152
Citaat van: Treb op april 11, 2021, 12:45:29
Niet om aan te gluren zeg.
Eagles straks trots op de 23e cleansheet. Allemaal in de polonaise met Gorter op het schild. Ze kunnen beter eens proberen wat potjes te winnen. Die hadden met gemak plek 2 kunnen halen als ze wat minder defensief hadden gespeeld

justremco

Citaat van: Treb op april 11, 2021, 12:45:29
Niet om aan te gluren zeg.

Inderdaad, wat een zaadpot

Treb

Citaat van: Cambuur Groningen op april 11, 2021, 12:50:18
Eagles straks trots op de 23e cleansheet. Allemaal in de polonaise met Gorter op het schild. Ze kunnen beter eens proberen wat potjes te winnen. Die hadden met gemak plek 2 kunnen halen als we wat minder defensief hadden gespeeld

Voor vandaag heb ik daar vrede mee  8)