Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

N.A.C. heeft verreweg de meeste potentie om een stabiele eredivisie club te worden. Wij zijn een goede 2e denk ik, prima beleid de afgelopen jaren.

N.E.C. met een prima jeugdopleiding zie ik ook nog wel eens de stap maken.
De Graafschap , Volendam en GAE zijn teams die af en toe eens een stapje omhoog gaan maar niet structureel in de eredivisie zie spelen. Almere zou een Fortuna scenario kunnen zijn, maar ben daar nog niet echt bang voor. Roda, Excelsior ect. zijn vergane glorie.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 19, 2021, 21:59:05
Ik kijk eigenlijk meer op tegen roda uit dan tegen volendam uit
_O_ _O_ :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 03, 2021, 00:05:57
_O_ _O_ :_schater :_schater

Lullo zit je nu jezelf complimentjes te geven??? Haha ik vind jou een mooie kerel?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 03, 2021, 00:12:12
Lullo zit je nu jezelf complimentjes te geven??? Haha ik vind jou een mooie kerel?
Ja wie moet het anders doen  8)
Henk, held, bedankt

zeewolde

Ik denk dat die transfer van Seuntjens ook psychisch wat gedaan heeft met het hele team daar. Gisteren ook gewisseld omdat hij heel slecht was volgens Snoei

Eewal

Maandag misschien wel de genadeklap uitdelen!!



Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op april 03, 2021, 07:48:58
Ik denk dat die transfer van Seuntjens ook psychisch wat gedaan heeft met het hele team daar. Gisteren ook gewisseld omdat hij heel slecht was volgens Snoei
Klopte ook niets van zijn imterview na de wedstrijd, was niet echt
Henk, held, bedankt

Viper

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 02, 2021, 23:12:48
Qua heden wel, maar ik denk dat je Almere zo lang mogelijk in de KKD moet houden. Daar zit geld en potentieel, dus als het eenmaal begint te leven kom je er niet meer vanaf.

Daar heb je zeker een punt, maar met het oog op de tv-gelden en handhaving zou het nu gunstig zijn dat Almere ook promoveert.

Holwerd voor Cambuur

Die tv-gelden is wel een dingetje idd.

Handhaving maken we sowieso wel een prima kans op, met ploegen als RKC; Fortuna; Sparta; DKV :devil ; VVV/playoff winnaar + de andere promovendus
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op april 02, 2021, 23:19:08
daar geloof ik helemaal niks van in dat fietsenhok. Er zit misschien wel geld maar totaal geen achterban.

17 maart 2019:
Al 31.700 toeschouwers hebben dit seizoen de thuiswedstrijden van Almere City FC bezocht. Daarmee is het aantal van vorig jaar, 31.551, al achter ons gelaten. Met nog 5 wedstrijden te gaan wordt het record dan ook flink aangescherpt. Gemiddeld komen er dit seizoen 2.254 toeschouwers naar een thuiswedstrijd van Almere City FC, een stijging van maar liefst 36% ten opzichte van vorig jaar. Ook is het stadion dit seizoen al een recordaantal van 6x uitverkocht geweest.

Na een seizoen als deze zal dat alleen maar toenemen, als het straks weer kan. Zeker als ze promoveren. 200.000+ inwoners hé.
Het waren in Almere vooral gevluchtte Amsterdammers, maar er komen steeds meer geboren Almeerders (?) die opgroeien met een club in eigen stad en zich daar mee verbonden voelen.

Ben bang dat we daar niet meer van af komen in de toekomst :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

LWD vak 7

Dat Graafschap was me een partij slecht gisteravond. Die gaan niet veel punten meer pakken verwacht ik. NAC werd door de jonkies van Ajax zoekgespeeld en mochten blij zijn met een punt. Eagles speelt vreselijk voetbal dus als ik iemand op dit moment de 2e plek gun is het Almere.

Noordcambuur

Citaat van: LWD vak 7 op april 03, 2021, 19:06:36
Dat Graafschap was me een partij slecht gisteravond. Die gaan niet veel punten meer pakken verwacht ik. NAC werd door de jonkies van Ajax zoekgespeeld en mochten blij zijn met een punt. Eagles speelt vreselijk voetbal dus als ik iemand op dit moment de 2e plek gun is het Almere.
ik heb het meeste met de Eagles de rest kan mijn reet roesten. :zweep
Maar ze parkeren dit seizoen wel heel vaak de bus.... :rodekaart

Specuveter

Citaat van: Eewal op april 03, 2021, 08:16:37
Maandag misschien wel de genadeklap uitdelen!!
De genadeklap is al uitgedeeld!!

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op april 03, 2021, 19:14:16
ik heb het meeste met de Eagles de rest kan mijn reet roesten. :zweep
Maar ze parkeren dit seizoen wel heel vaak de bus.... :rodekaart
dat is toch erg??
Je maakt nog een goede kans op promotie en dan zo verdedigend spelen.
Wat ben ik dan blij met ons team en onze opvatting van voetbal.
Dan maar eens een keer goed op je bek

Lore

Citaat van: Specuveter op april 03, 2021, 20:09:06
dat is toch erg??
Je maakt nog een goede kans op promotie en dan zo verdedigend spelen.
Wat ben ik dan blij met ons team en onze opvatting van voetbal.
Dan maar eens een keer goed op je bek

Ik snapte het ook echt niet. Bij winst sloten zij ook aan bij de strijdt om de tweede plek. Maar ik denk dat zij gewoon niet anders kunnen. Lijkt mij wel echt heel lastig om tegen te spelen voor de nummer 16 van de eredivisie.