Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Bizar 3-3. Eigen goal van den Bosch.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

hobbes


Bankzitter

Het blijft toch een raar spelletje... lijkt een makkie voor GAE en dan 3 tegengoals.
Ik zat er in ieder geval helemaal naast dat die onderste ploegen nergens meer voor spelen.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op maart 30, 2021, 07:35:03
Het blijft toch een raar spelletje... lijkt een makkie voor GAE en dan 3 tegengoals.
Ik zat er in ieder geval helemaal naast dat die onderste ploegen nergens meer voor spelen.
het gaat nog heel spannend worden bovenin.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op maart 30, 2021, 09:37:38
het gaat nog heel spannend worden bovenin.

Voor de tweede plaats!  :koffie

Kuzmanovic-Apeldoorn

#4040


   Club      SCC      Gra      Alm      Nac   
                              
   Stand na 28 w    67      63      59      59   
                              
   1      Ein - th- 3      Exc - th - 3 (1)      D B - th - 3      Vol - uit - 1 (0)   
   2      Roda - uit - 1 (0)      Nac - uit -1 (0)      MVV -uit - 3 (0)      Gra - th -1 (3)   
   3      vol - uit - 1 (3)      Dor - th - 3 (0)      Nec - th -1 (3)      Jaj - uit - 3 (1)   
         73      64      65      63   
   4      exc - th - 3      Jut - uit - 3      Roda - uit - 1      GA - th - 1   
   5      DB - uit - 3      GA - th - 1      Tel - th - 3      Jut - th - 3   
   6      Helm  - th - 3      Jpsv - uit - 3      GA - uit - 1      Roda - uit - 1   
   7      Jaz - uit - 3      Alm - th - 1      Gra - uit - 1      exc - th - 3   
   8      Gra - th - 1      Cam - uit - 1      Jaj - th - 3      Nec - uit - 1   
   9      Dor - uit - 3      Jaj - uit - 3      Jut - uit - 3      Mvv - th - 3   
   10      Nac - th - 1      Helm - th - 3      Jpsv - th - 3      Cam - uit - 1   
                              
   Laatste 10 w      22 (23)      22 (16)      22 (21)      18 (17)   
                              
   Eindstand      89 90 + (+1)      85 79 (-6)      81 80 (-1)      77 76 (-1)   
Henk, held, bedankt

sunderland

Graafschap supporters, die Seuntjes verneukt alles voor jullie. Helemaal in de war daar en ik hoop toch dat ze met ons promoveren

Bankzitter

Even de aantallen punten van de kampioenen van de afgelopen jaren:
We staan nu op 73... dus reken maar uit

Cambuur 66 (na 29 wedstijden)
FC Twente 80
Jong Ajax 79 punten
VVV 80 punten
Sparta 79 punten
N.E.C. 101 punten
Willem II 79 punten

Noordcambuur

Top kerel bedankt voor het bijhouden.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op april 02, 2021, 22:25:23
Graafschap supporters, die Seuntjes verneukt alles voor jullie. Helemaal in de war daar en ik hoop toch dat ze met ons promoveren

Ik ook, maar vooral omdat ik Almere niks vind en Nac mag ook lekker blijven zitten.

Had het liefst Eagles gezien.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Maar dat Eagels speelde weer een partij verdedigend zeg. Wat een domme trainer . Die hadden zo 2 e kunnen staan

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 02, 2021, 22:37:11
Ik ook, maar vooral omdat ik Almere niks vind en Nac mag ook lekker blijven zitten.

Had het liefst Eagles gezien.
Als concurrent in de ere kun je natuurlijk beter Almere hebben dan graafschap lijkt me
Henk, held, bedankt

Bernardo

Ik gun het die Snoei echt niet. Doe maar NAC.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 02, 2021, 23:02:12
Als concurrent in de ere kun je natuurlijk beter Almere hebben dan graafschap lijkt me

Qua heden wel, maar ik denk dat je Almere zo lang mogelijk in de KKD moet houden. Daar zit geld en potentieel, dus als het eenmaal begint te leven kom je er niet meer vanaf.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 02, 2021, 23:12:48
Qua heden wel, maar ik denk dat je Almere zo lang mogelijk in de KKD moet houden. Daar zit geld en potentieel, dus als het eenmaal begint te leven kom je er niet meer vanaf.
daar geloof ik helemaal niks van in dat fietsenhok. Er zit misschien wel geld maar totaal geen achterban.