Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

PePe

De seun of god heeft het zijn nieuwe club niet moeilijk gemaakt, ondanks een doelpunt.

hobbes

De Graafschap moet nu meer naar beneden kijken dan omhoog, dat scheelt weer. Het gaat daar nu wel rommelen. Snoei out wordt er al in meerdere reacties geroepen.

Inferno-058

Citaat van: hobbes op maart 28, 2021, 22:22:42
De Graafschap moet nu meer naar beneden kijken dan omhoog, dat scheelt weer. Het gaat daar nu wel rommelen. Snoei out wordt er al in meerdere reacties geroepen.
Ik hoop wel dat ze samen met ons promoveren. De rest gun ik het niet.

Galdiano

#4023
NAC Almere en De Graafschap moeten naar elkaar kijken.
Eagles ook nog 1 wedstrijd minder.

We moeten Volendam en Excelsior goed doorkomen dan is het klaar.

Laat Eagles of Graafschap maar promoveren. Eagles moet ook nog tegen aardig wat concurrenten meende ik. Die kunnen een mooie slag nog slaan.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Eagles hebben het moeilijkste programma van allemaal. Hebben na Den Bosch uit, Roda thuis, NAC uit, Graafschap uit, Almere thuis. Ben benieuwd hoe ver die komen.

Bankzitter

Maar die weten dan ook dat ze heel dicht bij promotie zijn door die onderlinge duels te winnen.voor ons voordelig.

Noordcambuur

Eagles staan al snel op 0-1 tegen Den Bosch

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op maart 29, 2021, 21:19:59
Eagles staan al snel op 0-1 tegen Den Bosch

Eagles op 2-0 voor.

Wat een top keeper die Gorter. Haalt de meest onmogelijke ballen eruit.
Eagles zeer degelijk weer. Ik zie ze nog steeds 2de worden.

Felida bij Den Bosch ook weer goed.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Citaat van: Galdiano op maart 29, 2021, 21:36:41
Eagles op 2-0 voor.

Wat een top keeper die Gorter. Haalt de meest onmogelijke ballen eruit.
Eagles zeer degelijk weer. Ik zie ze nog steeds 2de worden.

Felida bij Den Bosch ook weer goed.

Laat ze maar punten pakken tegen Almere, NAC en de Graafschap!

Noordcambuur

Citaat van: papier op maart 29, 2021, 21:39:11
Laat ze maar punten pakken tegen Almere, NAC en de Graafschap!
gaat wel heel spannend worden zo.

Cambuur Groningen

Citaat van: Noordcambuur op maart 29, 2021, 21:43:36
gaat wel heel spannend worden zo.
dit is alleen maar gunstig voor ons: na de komende ronde speelt Eagles achter elkaar tegen NAC, Graafschap en Almere. Laat ze ze alle 3 maar winnen of gelijk spelen, die 3 rondes zijn voor ons ook prima te doen.

Dreet

Speelt Go Ahead opeens geen betonvoetbal meer? Of moeten ze nu opeens punten gaan pakken?

Bankzitter

Heel gunstig zelfs als Eagles
Ik ben bang de onderste 8 toch een beetje uitgevoetbald zijn , niks meer te winnen.
Lege stadions, niet op tv. Kan me voorstellen dat de motivatie bij de onderste clubs wel weg is en daar niemand meer punten tegen verspeeld. Alleen tegen ons willen ze nog wel een bus neerzetten natuurlijk.

Het verschil zal uit de onderlinge potjes en laat Eagles maar mooi punten pakken zodat wij tegen De Graafschap en N.A.C. al de promotie binnen hebben.

Cambuur Groningen


Galdiano

3-2 voor Den Bosch!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets