Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Collingwood op maart 28, 2021, 19:20:15
Als we zelf hadden gewonnen had NAC van mij mogen winnen vanavond. Ben nu toch voor De Graafschap inderdaad. Eerst die promotie maar veiligstellen.

Het is in ieder geval lekker dat elke uitslag voor
Cambuur prima is. Ik hoop dat NAC wint!

Collingwood

Klopt ook. Als NAC wint komt bij De Graafschap de druk er ook volledig op. Voelt toch lekkerder om te jagen dan om opgejaagd te worden.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

De Eagles kunnen bij winst op Den Bosch ook op 4 punten van plek 2 komen en die spelen nog tegen alle teams die boven hun staan (behalve ons dan..). Het gaat nog een bloedbad worden om de tweede plaats en bij elk puntverlies krijgen wij meer wat meer lucht.

Bankzitter

Citaat van: Diemen op maart 28, 2021, 21:04:35
Echt hè. En je krijgt ze beide THUIS!

Dan hebben we de promotie waarschijnlijk al binnen (9 punten verschil op nummer 3, is nu 8 punten).

Treb

Afstand tussen nummer 2 en 3 blijft dus na deze speelronde onveranderd.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Treb op maart 28, 2021, 21:34:48
Afstand tussen nummer 2 en 3 blijft dus na deze speelronde onveranderd.
Precies we hebben een zware uitwedstrijd gehad en geen echt verlies geleden op de ranglijst
Henk, held, bedankt

Viper

Zo te lezen ben ik hier de enige die hoopte dat de Graafschap zou winnen om NAC af te werpen van de promotieplekken. Ik hecht meer waarde aan promotie dan om plek 1 of 2.

Huizen

Wel extra balen van de nederlaag bij ons. Tevreden met de winst van NAC, laat ze het onderling maar uitvechten die plek 2 met zoveel mogelijk clubs.

Noordcambuur

Citaat van: Viper op maart 28, 2021, 21:40:21
Zo te lezen ben ik hier de enige die hoopt dat de Graafschap zou winnen om NAC af te werpen van de promotieplekken. Ik hecht meer waarde aan promotie dan om plek 1 of 2.
ik ook kerel.

Huizen

Zo te lezen ben ik hier de enige die hoopt dat de Graafschap zou winnen om NAC af te werpen van de promotieplekken. Ik hecht meer waarde aan promotie dan om plek 1 of 2.

8 punten met 8 duels te gaan op 3 en 4, alsnog helemaal goed toch? Wij moeten een schaal krijgen dit jaar!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zo te lezen ben ik hier de enige die hoopte dat de Graafschap zou winnen om NAC af te werpen van de promotieplekken. Ik hecht meer waarde aan promotie dan om plek 1 of 2.
Ik ook hoor maar probeer het toch positief te bekijke
Henk, held, bedankt

Specuveter

Druk staat er nu goed op bij de Graafschap.
Laat hun het maar met Almere NAC en Eagles uitvechten wat betreft de tweede plek.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Specuveter op maart 28, 2021, 21:55:18
Druk staat er nu goed op bij de Graafschap.
Laat hun het maar met Almere NAC en Eagles uitvechten wat betreft de tweede plek.
Mooi dat Eagles ook weer meedoet, want die heeft nog wat concurrenten te gaan
Henk, held, bedankt

Viper

Citaat van: Diemen op maart 28, 2021, 21:46:25
8 punten met 8 duels te gaan op 3 en 4, alsnog helemaal goed toch? Wij moeten een schaal krijgen dit jaar!!

Normaal gesproken moet dit inderdaad voldoende zijn. Anders moet NAC met een ongekende reeks komen en Cambuur bijna meer punten verspelen dan tot nu toe in het seizoen :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Club      SCC      Gra      Alm      Nac   

Stand na 28 w    67      63      59      59   

1      Ein - th- 3      Exc - th - 3 (1)      D B - th - 3      Vol - uit - 1 (0)   
   2      Roda - uit - 1 (0)      Nac - uit -1 (0)      MVV -uit - 3 (0)      Gra - th -1 (3)   
         70      64      62      62   
   3      vol - uit - 1      Dor - th - 3      Nec - th -1      Jaj - uit - 3   
   4      exc - th - 3      Jut - uit - 3      Roda - uit - 1      GA - th - 1   
   5      DB - uit - 3      GA - th - 1      Tel - th - 3      Jut - th - 3   
   6      Helm  - th - 3      Jpsv - uit - 3      GA - uit - 1      Roda - uit - 1   
   7      Jaz - uit - 3      Alm - th - 1      Gra - uit - 1      exc - th - 3   
   8      Gra - th - 1      Cam - uit - 1      Jaj - th - 3      Nec - uit - 1   
   9      Dor - uit - 3      Jaj - uit - 3      Jut - uit - 3      Mvv - th - 3   
   10      Nac - th - 1      Helm - th - 3      Jpsv - th - 3      Cam - uit - 1   

Laatste 10 w      22 (21)      22 (19)      22 (19)      18 (19)   

Eindstand      89 88 + (-1)      85 82 (-3)      81 78 (-3)      77 78 (1)   
Henk, held, bedankt