Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Wij hebben iig nog de voorsprong en het beste doelsaldo.

Specuveter

Zowel de Graafschap als Almere winnen moeizaam.
Dat houd een keer op.
Als wij van Almere winnen en zij verliezen  van Volendam is onze voorsprong alweer 11 punten.

Beul B

De Graafschap en NAC moeten nog naar Leeuwarden. Als we die 2 winnen hebben we zeker tegen NAC een gigantisch gat geslagen.
Ook voor de Graafschap hoeven we hier niet bang te zijn. Rustig blijven doorgaan zoals het nu gaat. Zo vaak verliezen we niet, ik zie Cambuur echt niet drie of vier wedstrijden achter elkaar verliezen. Daarvoor hebben we kwaliteit genoeg. Nac, Almere en de Graafschap hebben ook geen super teams. Het komt wel goed, misschien wel 2e, maar zeker niet lager in de stand.

Vlampiep

Citaat van: Specuveter op februari 21, 2021, 16:31:18
Zowel de Graafschap als Almere winnen moeizaam.
Dat houd een keer op.
Als wij van Almere winnen en zij verliezen  van Volendam is onze voorsprong alweer 11 punten.
We kunnen ons wel rijk gaan rekenen, maar we beginnen morgen waarschijnlijk met een behoorlijk gehavende selectie. Deze eerst maar eens winnen en tegen Almere hopelijk weer compleet.
En vergeet niet dat wij ook moeite krijgen het balletje in het netje te kletsen en achterin gaat het vaak met druk ook moeizaam. Dus zo zeker ben ik niet dat we de komende 2 wedstrijden 6 punten pakken.
Het zijn wel 2 wedstrijden die bepalen of we of achter mee feiten aan gaan lopen of los komen van de rest.

Galdiano

Citaat van: Vlampiep op februari 21, 2021, 17:09:56
We kunnen ons wel rijk gaan rekenen, maar we beginnen morgen waarschijnlijk met een behoorlijk gehavende selectie. Deze eerst maar eens winnen en tegen Almere hopelijk weer compleet.
En vergeet niet dat wij ook moeite krijgen het balletje in het netje te kletsen en achterin gaat het vaak met druk ook moeizaam. Dus zo zeker ben ik niet dat we de komende 2 wedstrijden 6 punten pakken.
Het zijn wel 2 wedstrijden die bepalen of we of achter mee feiten aan gaan lopen of los komen van de rest.

Een gehavende selectie is alleen maar een voordeel.
De jongens die nu komen te spelen zullen er vol voor gaan zich in de kijker te spelen. Dan onderschatte  we Jong Utrecht ook niet.
Ook wel eens goed dat een Muhren etc eena even gespaard worden met pijntjes. Niks forceren, al helemaal niet voor zondag.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Citaat van: Beul B op februari 21, 2021, 17:09:16
De Graafschap en NAC moeten nog naar Leeuwarden.

Ook nog in de laatste 3 speelronden. Dan kan het al beslist zijn (zeker voor N.A.C.) of niet meer uitmaken (De Graafschap en Cambuur beide al de buit binnen). Hopelijk doen die wedstrijden er niet meer toe.

Specuveter

En zoals Henk in interview zegt:
We zijn in de laatste 3 Wedstrijden 4 punten uitgelopen op Almere!!

Noordcambuur

Eagles doen het ook heel goed 0-3 tegen jong az.
Staan er goed op hebben ook nog kans op een prijs.

Cambuur Groningen

Voorlopig doet Volendam het niet beter dan ons tegen jong Ajax

Treb

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 23, 2021, 20:22:30
Voorlopig doet Volendam het niet beter dan ons tegen jong Ajax

Toch wel.

Cambuur Groningen

Citaat van: Treb op februari 23, 2021, 20:48:53
Toch wel.
wat is daar gebeurd joh, Netflix ging aan na de 2-2, dat was 95 minuten en 5 minuten blessuretijd. Knap van Volendam.

vialli

Maar wel een andere keeper op de goal l8l

Noordcambuur

Citaat van: vialli op februari 23, 2021, 22:44:52
Maar wel een andere keeper op de goal l8l
kut amsterdammers

Specuveter

En gewoon ekkelenkamp erbij....
Pure vervalsing man.

Noordcambuur

Eagles weer gewonnen en weer de 0 gehouden.