Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Wel een verdiende voorsprong voor Graafschap, NEC bakt er vrij weinig van.

Treb

0-2

Ook weer klaar!

Maar het maakt toch allemaal niet uit

De pijp is leeg bij Cambuur. Het is jammer. Hopelijk eindigen we nog bij de eerste 8, maar dat zal een hele toer worden  ;(

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Treb op februari 21, 2021, 13:53:29
0-2

Ook weer klaar!

Maar het maakt toch allemaal niet uit

De pijp is leeg bij Cambuur. Het is jammer. Hopelijk eindigen we nog bij de eerste 8, maar dat zal een hele toer worden  ;(

:_schater :_schater
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

De druk op Almere wordt alleen maar groter zo. Op ons ook maar wij hebben nog een marge  _O_
Henk, held, bedankt

zeewolde

Als ik bij VI naar het scoreverloop kijk, heeft de Graafschap 4 wisselmomenten gehad??

zeewolde

Laat maar, is nu gewijzigd

Huizen

Citaat van: Treb op februari 21, 2021, 13:53:29
0-2

Ook weer klaar!

Maar het maakt toch allemaal niet uit

De pijp is leeg bij Cambuur. Het is jammer. Hopelijk eindigen we nog bij de eerste 8, maar dat zal een hele toer worden  ;(

:devil :devil :devil

Noordcambuur

Cambuur kan morgen geen misstap veroorloven want de druk wordt opgevoerd door Almere,de graafschap en NAC.
Dus kom op Cambuur morgen er vol tegenaan....succes.

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op februari 21, 2021, 14:26:54
Cambuur kan morgen geen misstap veroorloven want de druk wordt opgevoerd door Almere,de graafschap en NAC.
Dus kom op Cambuur morgen er vol tegenaan....succes.
De Graafschap is eigenlijk de enige echt concurrent, Almere hebben we sinds de winterstop op 4 punten gezet en NAC gaat het echt niet redden. Maar morgen niet verliezen, maar het liefst winnen.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op februari 21, 2021, 14:32:38
De Graafschap is eigenlijk de enige echt concurrent, Almere hebben we sinds de winterstop op 4 punten gezet en NAC gaat het echt niet redden. Maar morgen niet verliezen, maar het liefst winnen.
we gaan het zien . Als Almere van ons wint is alles weer bij elkaar. Word nog erg spannend.

Cambuur Groningen

Citaat van: sunderland op februari 21, 2021, 15:01:22
we gaan het zien . Als Almere van ons wint is alles weer bij elkaar. Word nog erg spannend.
yep, vind er niks aan die spanning...

sunderland

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 21, 2021, 15:02:29
yep, vind er niks aan die spanning...
ik ook niet. Het moet dit seiz gebeuren dat is zeker. Almere nac graafschap nec en de degradanten komen sterker terug verwacht ik. Van leeuwen is gewoon succes dat is overal zo geweest.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op februari 21, 2021, 15:01:22
we gaan het zien . Als Almere van ons wint is alles weer bij elkaar. Word nog erg spannend.
Zeg ik het anders, als Almere van ons en Volendam hun volgende tegenstander verliest is het over en uit met Almere..
IN HENK WE TRUST!!!

fred

Er zijn nog 13/14 wedstrijden te spelen. 39/42 punten....

Bankzitter

Eens dat spannender is dan we een tijd terug dachten. Ik had gehoopt dat de eerste 2 nu wel een gaatje zouden hebben, Ik hou me er aan vast dat dit voor de concurrentie niet anders is en wij een stuk makkelijker kasnen creeƫren dan de rest.