Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter


Specuveter

Morgen maar hopen dat NEC iets leuks doet.
Mischien dat handjevol thuispubliek iets kan betekenen.

Noordcambuur

Citaat van: Treb op februari 20, 2021, 14:32:36
0-2.

Klaar.

Geen enkel team kan opbrengen wat ze tegen ons kunnen opbrengen.

We zullen het echt helemaal zelf moeten doen.
klopt helemaal we zullen het zelf moeten doen.
Maar dit had ik niet verwacht van Top Oss

Cambuur Groningen

#3723
Citaat van: Noordcambuur op februari 20, 2021, 14:44:41
klopt helemaal we zullen het zelf moeten doen.
Maar dit had ik niet verwacht van Top Oss
NAC ook 0-2 voor gisteren, je weet het nooit, maar ik had ook op puntverlies gehoopt. Nou ja, niets aan te doen.

Edit: 1-2, hup Oss

Treb

#3724
2-2

Edit: 2-3

Noordcambuur

Niet verwacht de scheidsrechter heeft wel heel veel invloed op deze wedstrijd gehad.
Ten nadele van Oss. :_schater

Specuveter

Vrije trap bij de 2-3 was een lachertje

666

Ik denk niet dat NEC durft te verdedigen met publiek op de banken.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

666

Ze zetten nu wel gewoon druk, kutclub.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Grijskijkert

Citaat van: 666 op februari 21, 2021, 12:19:12
Ze zetten nu wel gewoon druk, kutclub.
Dat mag vandaag mits ze de punten ook pakken.. HUP NEC..
IN HENK WE TRUST!!!

666

Citaat van: Grijskijkert op februari 21, 2021, 12:22:16
Dat mag vandaag mits ze de punten ook pakken.. HUP NEC..
Dat hoop ik dan ook maar.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Treb

Ziet er niet uit toch? Plukje hier, plukje daar.

CambuurAmersfoort

Nee het ziet er ook niet uit, maar ik ben allang blij dat we weer een stapje vooruit kunnen.
We zullen hier toch doorheen moeten om zo snel mogelijk weer normaal voetbal te kunnen kijken.

Ik hoop gewoon heel erg dat we einde van dit seizoen als we hopelijk iets te vieren hebben, er weer met een redelijk aantal bij kunnen zijn. dan accepteer ik dit soort gekke onderzoekjes maar even.

Treb

NEC geeft aardig wat ruimte weg.

Tegen ons 3 bussen geparkeerd.

Cambuur Groningen

Weer een goal uit het niets. Ik vind het allemaal maar matigjes bij Graafschap maar zolang ze alles op deze manier winnen wordt het wel vervelend