Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Inferno-058 op februari 18, 2021, 19:58:12
Ik had het over een overlevingskans van 99% per persoon dat is wat anders dan zeggen dat 99% van de bevolking corona zou overleven. Er zijn ziektes die een lagere overlevingskans hebben, maar waar geen maatregelen voor zijn getroffen. Kanker bestrijden door plekken met kankerverwekkende stoffen te mijden bijv. We moeten uiteindelijk gewoon leren leven met ziektes, hoe onprettig ze ook zijn en er niet (onbewezen) maatregelen op los laten.
Beste Inferno, het bestrijden van een pandemie met een zeer agressief virus is wat anders dan het bestrijden van kanker en beroertes. Maar morgen eerst maar eens dat Ajax bestrijden en dat lijkt mij een stuk eenvoudiger.

Inferno-058

#3706
Citaat van: Vlampiep op februari 18, 2021, 21:12:23
Beste Inferno, het bestrijden van een pandemie met een zeer agressief virus is wat anders dan het bestrijden van kanker en beroertes. Maar morgen eerst maar eens dat Ajax bestrijden en dat lijkt mij een stuk eenvoudiger.
Een virus met een overlevingskans van 99% (risicogroep buiten gelaten) kan je niet agressief noemen, de andere 2 ziektes zijn duidelijk agressiever/dodelijker.

Cambuur Groningen

Citaat van: Inferno-058 op februari 18, 2021, 21:35:52
Een virus met een overlevingskans van 99% (risicogroep buiten gelaten) kan je niet agressief noemen, de andere 2 ziektes zijn duidelijk agressiever/dodelijker.
tijd om lekker op facebook verder te gaan. Ik ben er klaar mee

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 18, 2021, 21:50:58
tijd om lekker op facebook verder te gaan. Ik ben er klaar mee

Ik eigenlijk ook al een poosje, maak anders ff een aparte ding ergens...
Zoiets als Mona weet raad....
Hoeft niet iedereen die even ontspannend over zn cluppie wil lezen hier in terecht komt.
Ik dank U zeer.

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 18, 2021, 22:13:59
Ik eigenlijk ook al een poosje, maak anders ff een aparte ding ergens...
Zoiets als Mona weet raad....
Hoeft niet iedereen die even ontspannend over zn cluppie wil lezen hier in terecht komt.
Ik dank U zeer.
:thumbsup |:)

Grijskijkert

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 18, 2021, 22:13:59
Ik eigenlijk ook al een poosje, maak anders ff een aparte ding ergens...
Zoiets als Mona weet raad....
Hoeft niet iedereen die even ontspannend over zn cluppie wil lezen hier in terecht komt.
Ik dank U zeer.
:thumbsup  |:)
IN HENK WE TRUST!!!

weestwel

Wel mooi dat ze de schaapjes wat gerust proberen te stellen door zo'n proef te houden. Proef geslaagd maar de situatie laat het toch nog niet toe. En nog maar weer keer geduld hebben. Triest om te zien hoe ze de schaapjes keer op keer een worst voorhouden, nog triester is het om te zien hoe de achteloze schapen keer op keer in de leugens trappen. Ik reken dit jaar in ieder geval niet meer op een (goed) gevuld stadion.

Treb

Met Mees hadden we gewonnen.

Het is vast een lieve jongen, maar na dit seizoen afscheid nemen van ter Heide.

Cambuur Groningen

#3713
Citaat van: weestwel op februari 19, 2021, 19:57:50
Wel mooi dat ze de schaapjes wat gerust proberen te stellen door zo'n proef te houden. Proef geslaagd maar de situatie laat het toch nog niet toe. En nog maar weer keer geduld hebben. Triest om te zien hoe ze de schaapjes keer op keer een worst voorhouden, nog triester is het om te zien hoe de achteloze schapen keer op keer in de leugens trappen. Ik reken dit jaar in ieder geval niet meer op een (goed) gevuld stadion.
graag je onzin niet op forum delen, ben er echt helemaal klaar mee.

Edit: bovenstaande mijn misschien iets te kort door de bocht geschreven reactie, reden: vandaag een schoonmoeder van 1 van mijn collegae overleden, 65, nergens last van. Corona... Dat je het niet eens bent prima, maar:
- om mensen die het niet met je eens zijn schapen te noemen vind ik respectloos;
- ik kom hier om over voetbal te lezen, niet dit soort proza:

Veel plezier hier verder

Specuveter

NAC weer gewonnen....
Die gaan Almere en de Graafschap op de hielen zitten.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op februari 19, 2021, 21:11:29
NAC weer gewonnen....
Die gaan Almere en de Graafschap op de hielen zitten.
gaat nog heel spannend worden kerel.
Maar ze winnen weer met pijn en moeite.

Treb

Ah, weer een totaal ander Oss dan tegen ons.

Verassend.

zeewolde

En Almere staat al 1 - 0 voor

EdsjeSCC

Als oss voor leeg goal nog niet kan scoren..  :_schater

Treb

0-2.

Klaar.

Geen enkel team kan opbrengen wat ze tegen ons kunnen opbrengen.

We zullen het echt helemaal zelf moeten doen.