Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur Groningen


Grijskijkert

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 16, 2021, 18:22:51
erg blij mee, nu zelf de punten pakken
[/b] Ja , aan de opstelling te zien gaat TOP de bus parkeren!
IN HENK WE TRUST!!!

Treb

Citaat van: Grijskijkert op februari 16, 2021, 18:24:33
[/b] Ja , aan de opstelling te zien gaat TOP de bus parkeren!

Schijt een beer in het bos?
Is de Paus katholiek?

Etc.

Deze spelopvatting.. zum kotsen  :R

Tukker

Lekker. Gelukkig dat hun boerenkoolvoetbal op het eind dit keer niks heeft opgeleverd.

Straks zeg de kop er bij en drie punten pakken.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Noordcambuur

Citaat van: Tukker op februari 16, 2021, 18:32:59
Lekker. Gelukkig dat hun boerenkoolvoetbal op het eind dit keer niks heeft opgeleverd.

Straks zeg de kop er bij en drie punten pakken.
hoop het kerel
Dat anti voetbal moet eens afgestraft worden |:)

Bankzitter

Ik weet niet of Almere al wat op de tenen liep, maar De Graafschap heeft ze in ieder geval goed onder druk gezet.
Zou mooi zijn als Almere in een dipje komt.

Cambuur Groningen

Nu NAC nog even verliezen en de dag is perfect

sunderland

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 16, 2021, 21:51:18
Nu NAC nog even verliezen en de dag is perfect
anco jansen gewoon een topper

Cambuur Groningen

Citaat van: sunderland op februari 16, 2021, 22:25:50
anco jansen gewoon een topper
NAC wordt gematst, Immers had rood moeten hebben... mazzelploegje maar had ze liever op 15 punten gezien vandaag

Bankzitter

Almere krijgt daar als eerste last van. Die mogen niet nog een keer punten laten liggen nu.

Grijskijkert

#3686
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 16, 2021, 22:42:44
NAC wordt gematst, Immers had rood moeten hebben... mazzelploegje maar had ze liever op 15 punten gezien vandaag
Ze zijn vorige wedstrijd ook met Haye gematst, die had 2 rode kaarten verdient..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

NEC - De Graafschap mogen er 1500 man naar binnen, zijn er maar 800 a 850 aanmeldingen...echte liefhebbers daar in Nijmegen :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op februari 18, 2021, 11:30:56
NEC - De Graafschap mogen er 1500 man naar binnen, zijn er maar 800 a 850 aanmeldingen...echte liefhebbers daar in Nijmegen :_schater
Vind het wel begrijpelijk, mensen zitten niet op het testen en dat gevolgd worden met een bewegingssensor te wachten . Je lijkt net een proefkonijn. Zo zou ik ook niet naar een wedstrijd willen gaan.

Eewal

Citaat van: Inferno-058 op februari 18, 2021, 11:47:39
Vind het wel begrijpelijk, mensen zitten niet op het testen en dat gevolgd worden met een bewegingssensor te wachten . Je lijkt net een proefkonijn. Zo zou ik ook niet naar een wedstrijd willen gaan.

wordt je daar ook vooraf en achteraf getest? eigenlijk zouden 0 mensen zich aan moeten melden. wat een wereld dit....