Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zij zetten almere (en ons) hiermee wel onder druk, ben  benieuwd  of zij hiermee om kunnen gaan
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Specuveter op februari 13, 2021, 16:44:40
En wederom doelpunt van een verdediger.
Wedstrijd gezien en was niet om aan te gluren.

Ging MVV net zover terug als tegen ons?

michello

Tegen NEC krijgen ze op de kloten volgende week.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op februari 13, 2021, 18:36:58
Tegen NEC krijgen ze op de kloten volgende week.

Daar hou ik je aan  _O_
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: michello op februari 13, 2021, 18:36:58
Tegen NEC krijgen ze op de kloten volgende week.
waar kan ik tekenen kerel :_schater

Cambuur Groningen

Almere - Volendam op 3 maart, dat is ook vlot na de wedstrijd tegen ons.

Noordcambuur

Roda doet het ook steeds beter die blijven ook maar winnen.

Bankzitter

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 15, 2021, 18:30:32
Almere - Volendam op 3 maart, dat is ook vlot na de wedstrijd tegen ons.

Zondag-  Cambuur
Woensdag - Volendam
Zaterdag- Excelsior

Voor hun dus ook vrij pittig met steeds 2 dagen er tussen.

Huizen

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 15, 2021, 18:30:32
Almere - Volendam op 3 maart, dat is ook vlot na de wedstrijd tegen ons.

Viel mij ook al op. Gaan echt heerlijke - spannende - weken worden!  |:) |:)

Cambuur Groningen

Almere achter tegen Helmond Sport :-)

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur Groningen


CambuurAmersfoort

Hoppa! Heel lekker.

Nu zelf 2 wedstrijden winnen en we staan er echt heel goed voor.

Hopelijk houden ze de koppies erbij, want inhaalwedstrijden zijn altijd een beetje tricky

Huizen

Lekker hoor, dit zijn de berichten. Nu doorpakken vanavond! SCC!!  |:) |:) |:)

Cambuur Groningen