Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Maynard vond ik wel aardig spelen tegen ons. Die gaan ze nog missen daar in Emmen  :devil

Lima viel mij gisteren op tegen Feyenoord. Wat een beest van een verdediger is dat en hij kan ook nog aardig meevoetballen ook. Ik zou hem op mijn scoutingslijstje zetten  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

SCC-J

uitvak ajax max 100 man  ;( ;( triest zooitje daar in de JL. Blij dat we daar weg zijn!

punkman

Grappig.
We worden nu al gemist door Excelsior.
In hun blad word vooruit gekeken naar de wedstrijd Excelsior - Helmond sport.
En welke elftal foto staat erbij ?
https://twitter.com/excelsiorrdam/status/363322036812148736/photo/1

SCCornjum

Citaat van: punkman op augustus 02, 2013, 17:42:14
Grappig.
We worden nu al gemist door Excelsior.
In hun blad word vooruit gekeken naar de wedstrijd Excelsior - Helmond sport.
En welke elftal foto staat erbij ?
https://twitter.com/excelsiorrdam/status/363322036812148736/photo/1

Hahahaha
Watching Football Is Not A Crime

Dokkumer

VVV komt met de schrik vrij in Eindhoven met 0-0..

RotterdamLeeuwarden

Jezus, wat ene BLUNDER  :rodekaart
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

SCCornjum

Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2013, 22:06:49
VVV komt met de schrik vrij in Eindhoven met 0-0..

VVV niet om aan te zien gisteren.
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Holwerd voor Cambuur

7000 mensen bij Jong Ajax - Telstar. Had ik niet verwacht.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

mario

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 05, 2013, 21:14:23
7000 mensen bij Jong Ajax - Telstar. Had ik niet verwacht.

Tsja, 1 euro entree......

Roofvogel

Citaat van: mario op augustus 05, 2013, 21:25:43
Tsja, 1 euro entree......

wat nou 1 euro? dat was alleen voor kinderen hoor, volwassen betalen 5 euro hoor.

Dokkumer

En wat kost een seizoenskaart :_schater

Hoeveel Telstar supporters zijn mee?

Roofvogel

Citaat van: Dokkumer op augustus 05, 2013, 21:34:22
En wat kost een seizoenskaart :_schater

Hoeveel Telstar supporters zijn mee?

120 man in het uitvak haha

Holwerd voor Cambuur

Al kreeg ik 10 euro voor een potje Jong Cambuur - Telstar...

Maar misschien ist omdat het de 1e keer is.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer