Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Vlampiep op januari 03, 2021, 18:44:01
Wat het sportieve gedeelte betref, maar ik mij totaal geen zorgen.
Maar ik zie de KNVB nog wel rare besluiten nemen om als extra tegenstander zo waar mogelijk de promotie van Cambuur in de weg te staan.
echt niet....

LWD vak 7

Ik keek er niet raar van op dat NEC dik bij Telstar verloor. Telstar is een goede ploeg met een duidelijk spelbeeld. Vond ze tegen ons ook prima spelen.

Bankzitter

Citaat van: Collingwood op januari 03, 2021, 18:22:30
De Graafschap en/of NAC zullen in de 20 resterende wedstrijden 4 keer *vaker* moeten winnen dan wij om ons nog in te halen. Gezien ons spel en onze resultaten tot nu toe, en het spel en de resultaten van De Graafschap en NAC, zie ik het eigenlijk niet gebeuren.

Bijvoorbeeld: als wij van de 20 wedstrijden er 14 winnen en 6 verliezen (waarmee we behoorlijk slechter zouden presteren dan tot nu toe), dan moeten De Graafschap en/of NAC alsnog 18 van de 20 winnen om ons in te halen. Misschien, gezien ons doelsaldo, zelfs 19 van de 20 als we van die 6 er één gelijk spelen. Lijkt niet erg reëel.

Maar omdat het toch Cambuur blijft geloof ik het pas als het officieel is.

Daar komt nog bij dat we pas op het einde van de competitie nog een keer (thuis) tegen N.A.C. en De Graafschap spelen. Dus ze krijgen eigenlijk niet meer de kans om in een onderling duel in te lopen als wij verder niet te veel fouten meer maken.


Kuzmanovic-Apeldoorn

Volendam nog 0-1 achter met nog 20 minuten te spelen
Henk, held, bedankt

Treb

Volendam is afgehaakt.

Cambuur Groningen


Collingwood

Hopelijk een knauw voor hun vertrouwen voor vrijdag. Verder zegt het me niet zoveel, vandaag moesten ze zelf het spel maken, vrijdag kunnen ze counteren. Voor de strijd om directe promotie lijken ze voorlopig wel afgehaakt inderdaad.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op januari 03, 2021, 21:53:04
Hopelijk een knauw voor hun vertrouwen voor vrijdag. Verder zegt het me niet zoveel, vandaag moesten ze zelf het spel maken, vrijdag kunnen ze counteren. Voor de strijd om directe promotie lijken ze voorlopig wel afgehaakt inderdaad.
als wij voor komen is dat gecounter voorbij. Ik denk dat er wel iets leeft in ons groep. Iets rechtzetten

Noordcambuur

Gewoon ons spel blijven spelen en elke week is er een nieuwe finale.
En te beginnen volgende week tegen .
De concurrentie laat weer punten liggen de maand januari wordt heel belangrijk komen we hier goed doorheen dan staan we er heel goed op.

666

Citaat van: sunderland op januari 03, 2021, 21:59:43
als wij voor komen is dat gecounter voorbij. Ik denk dat er wel iets leeft in ons groep. Iets rechtzetten

Dat denk ik ook, alleen kan Volendam heel goed de ruimte bespelen die wij achter onze verdediging weggeven. Je zag het in de vorige edities ook inclusief oefenwedstrijden.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: 666 op januari 04, 2021, 07:42:43
Dat denk ik ook, alleen kan Volendam heel goed de ruimte bespelen die wij achter onze verdediging weggeven. Je zag het in de vorige edities ook inclusief oefenwedstrijden.

En af en toe in de gewonnen wedstrijden ook. Cambuur begon tegen Eindhoven echt wel heel goed, maar gaf toch ook in de eerste minuten twee dreigende situaties weg. Wij spelen gewoon zo ver naar voren dat het lastig is om het achterin volledig dicht te houden. Dat ligt Volendam wel, maar wij gaan het zien vrijdag!

Collingwood

Slecht nieuws:

https://supporterscollectiefnederland.nl/veel-wedstrijden-eerste-divisie-niet-meer-live-te-volgen/

Zal voor ons vermoedelijk nog redelijk meevallen, maar voor sommige clubs zal het echt een hard gelag zijn. Binding tussen clubs en supporters wordt er zo niet groter op.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op januari 05, 2021, 11:13:03
Slecht nieuws:

https://supporterscollectiefnederland.nl/veel-wedstrijden-eerste-divisie-niet-meer-live-te-volgen/

Zal voor ons vermoedelijk nog redelijk meevallen, maar voor sommige clubs zal het echt een hard gelag zijn. Binding tussen clubs en supporters wordt er zo niet groter op.
Hoeveel heeft de overname van espn hier mee te maken?
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Het is een centenkwestie en blijkbaar moet je betalen om uitgezonden te worden in plaats van dat de KKD clubs geld krijgen voor de uitzendrechten.

Waardeloos natuurlijk voor supporters en sponsoren met name voor de kleine clubs. Je zal net hoofdsponsor van Telstar zijn geworden en amper nog gezien worden.

Het ontbreekt ook aan visie en solidariteit indeze crisis. Maak een potje met wat geld van de KNVB en Ajax. PSV, AZ en Utrecht (als clubs met jong teams) en regel het gewoon met ESPN in het belang van het betaald voetbal.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op januari 05, 2021, 11:13:03
Slecht nieuws:

https://supporterscollectiefnederland.nl/veel-wedstrijden-eerste-divisie-niet-meer-live-te-volgen/

Zal voor ons vermoedelijk nog redelijk meevallen, maar voor sommige clubs zal het echt een hard gelag zijn. Binding tussen clubs en supporters wordt er zo niet groter op.
De wedstrijden die niet uitgezonden worden, maar bij de lokale omroepen uitzenden?
IN HENK WE TRUST!!!