Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Bij elke thuiswedstrijd van Almere zitten er mensen op de tribune en ik weet ook niet waarom het daar ook mag.
Mooie uitslag trouwens we kunnen vandaag een gat slaan op de nummer 3.

Cambuur Groningen

Citaat van: Noordcambuur op januari 03, 2021, 09:11:13
Bij elke thuiswedstrijd van Almere zitten er mensen op de tribune en ik weet ook niet waarom het daar ook mag.
Mooie uitslag trouwens we kunnen vandaag een gat slaan op de nummer 3.
reservespelers, directie, journalisten. Dan ben je al een heel eind denk ik

sunderland

Ook nac mengt zich in strijd om plekken 1-2. Meesten verklaarden mij hier voor gek toen ik dat steeds al melde.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 03, 2021, 13:41:43
Ook nac mengt zich in strijd om plekken 1-2. Meesten verklaarden mij hier voor gek toen ik dat steeds al melde.
Daar veranderd ook niets in ,ouwe gek.. :zweep Steijn heeft meer geluk als wijsheid en weer de tegenstander het spel laten maken en heel gelukkig aan de doelpunten komen.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op januari 03, 2021, 13:47:13
Daar veranderd ook niets in ,ouwe gek.. :zweep Steijn heeft meer geluk als wijsheid en weer de tegenstander het spel laten maken en heel gelukkig aan de doelpunten komen.
we zullen het zien jonguh. Ondanks al dat negatieve staan ze er wel bij straks.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 03, 2021, 13:55:22
we zullen het zien jonguh. Ondanks al dat negatieve staan ze er wel bij straks.
8 punten op de 2e plaats... :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland


LWD vak 7

Nac heeft de hoogste begroting maar staan wel 8 punten achter op de 2e plaats. Met de voetbal instelling die ze hebben verwacht ik eigenlijk niet dat ze mee gaan doen.

Destroyer

We zullen zien heb gekke dingen gezien in de competities
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Succes mannen, op naar een prachtig 2021
Henk, held, bedankt

zeewolde

NEC ook lekker bezig :_schater

Noordcambuur


CambuurAmersfoort

Je kan nu in ieder geval stellen dat het tussen 4 ploegen zal gaan welke 2 gaan promoveren, waarbij wij en in mindere mate ook Almere een behoorlijke voorsprong hebben op de graafschap en Nac. Daarbij spelen die 2 ook gewoon heel matig voetbal. De kans dat we dus met Almere samen gaan uitvechten wie 1 en 2 wordt is steeds groter.

Daarnaast zou met Almere samen promoveren ook helemaal niet slecht zijn. Dat team zal toch veel meer moeten aanpassen op eredivisie niveau dan Nac of de graafschap dat moeten. 1 team waarvan je dus een grotere kans hebt dat ze onder ons zouden eindigen.

Collingwood

#3493
De Graafschap en/of NAC zullen in de 20 resterende wedstrijden 4 keer *vaker* moeten winnen dan wij om ons nog in te halen. Gezien ons spel en onze resultaten tot nu toe, en het spel en de resultaten van De Graafschap en NAC, zie ik het eigenlijk niet gebeuren.

Bijvoorbeeld: als wij van de 20 wedstrijden er 14 winnen en 6 verliezen (waarmee we behoorlijk slechter zouden presteren dan tot nu toe), dan moeten De Graafschap en/of NAC alsnog 18 van de 20 winnen om ons in te halen. Misschien, gezien ons doelsaldo, zelfs 19 van de 20 als we van die 6 er één gelijk spelen. Lijkt niet erg reëel.

Maar omdat het toch Cambuur blijft geloof ik het pas als het officieel is.
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: Collingwood op januari 03, 2021, 18:22:30
Maar omdat het toch Cambuur blijft geloof ik het pas als het officieel is.
Wat het sportieve gedeelte betref, maar ik mij totaal geen zorgen.
Maar ik zie de KNVB nog wel rare besluiten nemen om als extra tegenstander zo waar mogelijk de promotie van Cambuur in de weg te staan.