Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

0-0.
Laat het maar zo blijven.
Vreemd om te zien dat er een man of 40 achter de goal op de tribune zitten.

Kuzmanovic-Apeldoorn

weet iemand hoe je je account van Fox naar espn kunt overzetten. Ik zit bij ziggo
Henk, held, bedankt

Inferno-058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 02, 2021, 21:56:20
weet iemand hoe je je account van Fox naar espn kunt overzetten. Ik zit bij ziggo
Als het goed is kreeg je daar een mail over. Die kreeg ik in ieder geval wel. .


Inferno-058

Citaat van: speculeter op januari 02, 2021, 21:48:17
0-0.
Laat het maar zo blijven.
Vreemd om te zien dat er een man of 40 achter de goal op de tribune zitten.
Het is van beide kanten niet heel veel moet ik zeggen.


Lore

Citaat van: Inferno-058 op januari 02, 2021, 22:13:48
Het is van beide kanten niet heel veel moet ik zeggen.

Tsjaad, mijn conclusie is een beetje dat Cambuur de laatste wedstrijden niet slechter speelt, maar de eerste bizar goed.

Treb

Citaat van: speculeter op januari 02, 2021, 21:48:17
0-0.
Laat het maar zo blijven.
Vreemd om te zien dat er een man of 40 achter de goal op de tribune zitten.

Sponsers ofzo?

AL

Citaat van: speculeter op januari 02, 2021, 21:48:17
0-0.
Laat het maar zo blijven.
Vreemd om te zien dat er een man of 40 achter de goal op de tribune zitten.

En ik maar denken dat het poppen waren :_schater

Cambuur Groningen

Slechte pot, maar als er dan een team moet winnen dan is dit voor ons beter

Destroyer

Toch nog Verheydt die scoort
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Collingwood

Als we morgen winnen zetten we De Graafschap op 11 punten. Dan zijn we echt een heel eind wat betreft promotie.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Citaat van: speculeter op januari 02, 2021, 21:48:17
0-0.
Laat het maar zo blijven.
Vreemd om te zien dat er een man of 40 achter de goal op de tribune zitten.

Of zijn dit de aangekondigde tests voor spelen met publiek?
Wel raar want er zijn al protocollen die in augustus/september prima werkten dus waarom dan nu weer opnieuw experimenteren?
En als het er straks als test 1000 mogen zitten bij Almere is dat toch een stukje competitievervalsing.

Morgen geen fout maken. De Graafschap haakt voorlopig dan wel even af.

Destroyer

Ja, dat zeker. Hoop dat de mannen niet teveel druk voelen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Bankzitter op januari 02, 2021, 22:54:58
Of zijn dit de aangekondigde tests voor spelen met publiek?
Wel raar want er zijn al protocollen die in augustus/september prima werkten dus waarom dan nu weer opnieuw experimenteren?
En als het er straks als test 1000 mogen zitten bij Almere is dat toch een stukje competitievervalsing.

Morgen geen fout maken. De Graafschap haakt voorlopig dan wel even af.

Volgens mij werd als voorwaarde gesteld dat de besmettingen enigszins onder controle zijn. Lijkt mij dus niet...