Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Diemen op december 21, 2020, 20:45:43

Gun het de ploeg zeker, maar vind die Ole Tobiasen echt een heel vervelend mannetje.  :R
Vreselijke kerel  l8l

Huizen

Eigenlijk hebben alle concurrenten een verschrikkelijke trainer:

Mike Snoei
Ole Tobiasen
Maurice Steyn

We mogen echt in onze handen knijpen met Henk  |:)

speculeter

Waar gaan we vanavond voor??
De Graafschap tegen Almere?
Ik ga zelf maar voor winst voor Almere.
Als we dan zelf Zondag winnen staat de Graafschap ook al op 11 punten achterstand.

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op januari 02, 2021, 11:11:12
Waar gaan we vanavond voor??
De Graafschap tegen Almere?
Ik ga zelf maar voor winst voor Almere.
Als we dan zelf Zondag winnen staat de Graafschap ook al op 11 punten achterstand.
Allereerst zelf winnen, en zou ik het mooi vinden dat er vanavond gelijk gespeelt word.
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Laat Almere maar winnen.
Loodzware maand voor ons dus liefst voorsprong op nummer 3 behouden.

Grijskijkert

Citaat van: AL op januari 02, 2021, 11:50:35
Laat Almere maar winnen.
Loodzware maand voor ons dus liefst voorsprong op nummer 3 behouden.
Met wat ik zeg/hoop loop je op beide clubs uit...
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: Grijskijkert op januari 02, 2021, 12:07:32
Met wat ik zeg/hoop loop je op beide clubs uit...

Ja als we winnen dan gelijkspel het beste.

Lore

Heerlijk toch? Voor elke uitslag vandaag kan je wel iets positiefs bedenken.

SCC

Ik ga dit maal toch maar voor een overwinning van Almere. Het valt me namelijk op dat die zich enorm gelukkig prijzen wanneer ze de 2de periode binnen hebben en geven aan dat daarmee de doelstelling is behaald en dat ze zich dan al kunnen richten op de P.O.
Die spelen (al jaren overigens) erg goed mee en ik denk dat ze momenteel boven hun stand leven. Wanneer ze die 2de periode binnen hebben, verwacht ik dat ze wel eens in een "vrije val" kunnen belanden. de Graafschap vind ik voetballend minder, maar die pakken op fysiek en karakter nog wel vaak punten, dus die zie ik niet vreselijk veel punten laten liggen verderop in het seizoen. Dan liever daar maar alvast wat afstand op nemen (marge).

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCC op januari 02, 2021, 17:25:31
Ik ga dit maal toch maar voor een overwinning van Almere. Het valt me namelijk op dat die zich enorm gelukkig prijzen wanneer ze de 2de periode binnen hebben en geven aan dat daarmee de doelstelling is behaald en dat ze zich dan al kunnen richten op de P.O.
Die spelen (al jaren overigens) erg goed mee en ik denk dat ze momenteel boven hun stand leven. Wanneer ze die 2de periode binnen hebben, verwacht ik dat ze wel eens in een "vrije val" kunnen belanden. de Graafschap vind ik voetballend minder, maar die pakken op fysiek en karakter nog wel vaak punten, dus die zie ik niet vreselijk veel punten laten liggen verderop in het seizoen. Dan liever daar maar alvast wat afstand op nemen (marge).

Als wij 2x winnen zijn wij gewoon periode kampioen hoor (en waarschijnlijk ook met 1x gelijk qua doelsaldo)
Henk, held, bedankt

Oebieman

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 02, 2021, 18:17:25
Als wij 2x winnen zijn wij gewoon periode kampioen hoor (en waarschijnlijk ook met 1x gelijk qua doelsaldo)

Is natuurlijk wel zo dat het play off ticket dan naar de nr 2 in de periode gaat. Dat is op dit moment Almere. Hoop zelf op een gelijkspel. Maar zoals hierboven ook al genoemd, is elke uitslag wel ergens
positief.

Bankzitter

Ik verwacht al een tijdje dat Almere een dip krijgt maar tot nu toe houden ze het knap vol.
Ik zie ze ook nog wel extra investeren in de winterstop. Die zouden zomaar bij de eerste 2 kunnen blijven.

Als De Graafschap verliest dan is er nog maar weinig nodig voor die definitief afhaken voor de eerste 2 plaatsen.
Ik denk dat Almere wint maar gelijkspel is het meest gunstige.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Oebieman op januari 02, 2021, 19:19:12
Is natuurlijk wel zo dat het play off ticket dan naar de nr 2 in de periode gaat. Dat is op dit moment Almere. Hoop zelf op een gelijkspel. Maar zoals hierboven ook al genoemd, is elke uitslag wel ergens
positief.
ik dacht dat die plaats naar de volgende op de ranglijst ging
Henk, held, bedankt

Destroyer

Citaat van: SCC op januari 02, 2021, 17:25:31
Ik ga dit maal toch maar voor een overwinning van Almere. Het valt me namelijk op dat die zich enorm gelukkig prijzen wanneer ze de 2de periode binnen hebben en geven aan dat daarmee de doelstelling is behaald en dat ze zich dan al kunnen richten op de P.O.
Die spelen (al jaren overigens) erg goed mee en ik denk dat ze momenteel boven hun stand leven. Wanneer ze die 2de periode binnen hebben, verwacht ik dat ze wel eens in een "vrije val" kunnen belanden. de Graafschap vind ik voetballend minder, maar die pakken op fysiek en karakter nog wel vaak punten, dus die zie ik niet vreselijk veel punten laten liggen verderop in het seizoen. Dan liever daar maar alvast wat afstand op nemen (marge).

Almere gaat net als ons en de Graafschap gewoon voor kampioenschap. Niets minder. Denk dat Almere aardig stabiel blijft hoor.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Almere blijft het maar goed doen. Is echt wel serieus hoor. Kan niet anders