Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

oldehove

Citaat van: Cambuur Groningen op december 20, 2020, 14:22:32
10 inderdaad.. staan we er ook weer super voor. Het is me alleen nog steeds niet duidelijk of we daar nu wel of niet weer 60K euro voor ontvangen als we zouden winnen?
Ik dacht dat je de 60K maar één keer uitgekeerd krijgt.
ut komt su as het komt

Kuzmanovic-Apeldoorn

#3436
Je zou nu eigenlijk kunnen stellen dat we onze herfst/ winterdip hebben gehad.... zonder puntverlies

Van ajax verloren en daarna 2x cruciaal tegen almere en graafschap, daarna in niveau en spel weggezakt, maar gewoon 5x gewonnen _O_ :proost
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2020, 16:04:30
.

Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Mooi verwoord ook, heb een traantje in mijn ogen. :proost

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

PePe

#3440
Vanavond 18:45 PSV - ALMERE.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Huizen

Hopelijk een vervroegd kerstcadeautje uit Eindhoven! Kan mij ondanks deze avond bijna niet voorstellen dat of Almere, of de Graafschap of NAC aan het einde op 1 staat.

SCC  |:)


Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2020, 18:52:04
Na 3 minuten 1-0
En het had ook al wel 3-0 kunnen zijn. Volhouwe
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

el haj

Zou wel heerlijk zijn om met een verlies van Almere de 'winterstop' in te gaan. Wat is de verwachting hier trouwens, trekt Almere in de komende transferperiode de portemonnee open om de promotie-aspiraties kracht bij te zetten? Er zit aardig wat geld daar; ik zie het wel gebeuren dat ze één of twee eredivisiewaardige spelers oppikken.

Inferno-058

Werkelijk waar een wonder dat het nog maar slechts 1-0 staat, veel kansen aan beide kanten.

Cambuur Groningen

Zonde, 94e minuut.

Destroyer

Ja op basis tweede helft wel terecht denk ik
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Groningen

Citaat van: Destroyer op december 21, 2020, 20:41:51
Ja op basis tweede helft wel terecht denk ik
ja alhoewel PSV ook wat handiger met de counters had kunnen omspringen. Maar knap hoe Almere toch ook iedere keer weer de punten pakt. Volgende ronde Almere - Graafschap, altijd gunstige uitslag :)

Huizen

Wel echt bizar hoeveel punten dat Almere FC pakt.

Gun het de ploeg zeker, maar vind die Ole Tobiasen echt een heel vervelend mannetje.  :R