Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Die penalty van Volendam, dat zie je ook niet vaak :_schater

Collingwood

Flink geflatteerd, ik ben er niet rouwig om. Schat Volendam hoger in dan NAC op langere termijn, NAC moet er veel te hard voor werken elke wedstrijd weer.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op december 18, 2020, 20:28:51
Flink geflatteerd, ik ben er niet rouwig om. Schat Volendam hoger in dan NAC op langere termijn, NAC moet er veel te hard voor werken elke wedstrijd weer.
Eens

Noordcambuur

Citaat van: Collingwood op december 18, 2020, 20:28:51
Flink geflatteerd, ik ben er niet rouwig om. Schat Volendam hoger in dan NAC op langere termijn, NAC moet er veel te hard voor werken elke wedstrijd weer.
klopt helemaal

AL

Wat een zielig ventje is die Sydney v Hooijdonk toch.
Verwent nest!

Bankzitter

Schwalbe van die Volendam speler  :_schater

Destroyer

#3426
Citaat van: AL op december 18, 2020, 20:51:57
Wat een zielig ventje is die Sydney v Hooijdonk toch.
Verwent nest!

Wil toch naar emmen?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

el haj

Citaat van: Destroyer op december 19, 2020, 08:40:38
Wil toch naar emmen?

Heeft volgens de berichten een clausule in z'n contract dat 'ie deze winter gratis weg mag; er zullen dus wel wat meer clubs op het vinkentouw zitten.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Aardig weekend, Volendam en NEC, beide leken goed in vorm, verliezen
Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 19, 2020, 18:25:23
Aardig weekend, Volendam en NEC, beide leken goed in vorm, verliezen
zeker mooi, nu morgen wel winnen om ook echt weer uit te lopen.

zeewolde

Morgen winnen en dan 2 januari lekker relaxed Almere tegen de graafschap kijken.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Als de periode over 9 potjes gaat, kunnen ze die dit weekend al pakken, maar zal wel over 10 wedstrijden gaan denk ik
Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2020, 12:15:50
Als de periode over 9 potjes gaat, kunnen ze die dit weekend al pakken, maar zal wel over 10 wedstrijden gaan denk ik
10 inderdaad.. staan we er ook weer super voor. Het is me alleen nog steeds niet duidelijk of we daar nu wel of niet weer 60K euro voor ontvangen als we zouden winnen?

Marc S

Citaat van: Cambuur Groningen op december 20, 2020, 14:22:32
10 inderdaad.. staan we er ook weer super voor. Het is me alleen nog steeds niet duidelijk of we daar nu wel of niet weer 60K euro voor ontvangen als we zouden winnen?

Wel het geld dacht ik

speculeter

En morgen nog maar even kijken hoe Almere het er van afbrengt.