Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: AL op december 11, 2020, 23:05:19
Alleen Almere en Volendam zie ik nog als concurrenten.
Morgen kunnen we een grote slag slaan al zal het niet zomaar even winst worden.
Graafschap is gewoon niet goed genoeg voor bovenste 2.
morgen winnen, volgende week o.a NAC - Volendam, mag wel weer een gelijkspelletje worden.

Bankzitter

#3406
Het zal voor ons ook lastig zijn geen puntverlies op te lopen maar dan nog een riante voorsprong voor promotie. Alleen Almere verbaast me, de rest staat op een achterstand waarbij ze bij een volgende fout echt afhaken.

Bij N.A.C. al weer wat gerommel rond v Hooidonk. Daar blijft het ook nooit lang rustig.

ChantiSCC

Citaat van: CambuurAmersfoort op december 11, 2020, 22:56:40
Morgen winnen en we staan gewoon 8(!!!) punten + doelsaldo  voor op de eerste niet promotieplaats.
Dat had ik aan het begin van het seizoen echt niet durven dromen!

Nog 4 potjes tot de winterstop. Minimaal 10 punten en we staan er echt zo ontzettend goed voor!!

4 tot de winterstop? Nog 3 waaronder 1 beker dus nog 2 competitiewedstrijden. Daarin gaan we geen 10 punten halen vrees ik  :_schater

CambuurAmersfoort

Citaat van: ChantiSCC op december 12, 2020, 12:30:56
4 tot de winterstop? Nog 3 waaronder 1 beker dus nog 2 competitiewedstrijden. Daarin gaan we geen 10 punten halen vrees ik  :_schater

Ja die winterstop valt dit jaar beetje gek, maar bedoel natuurlijk nog 4 competitie wedstrijden zodat we iedereen een keer hebben gehad. Dan kan je aardig de tussenbalans opmaken.

Bankzitter

Nou die balans is niet anders dan vorig seizoen: met afstand de beste  |:)

sunderland

Citaat van: Bankzitter op december 12, 2020, 07:15:14
Het zal voor ons ook lastig zijn geen puntverlies op te lopen maar dan nog een riante voorsprong voor promotie. Alleen Almere verbaast me, de rest staat op een achterstand waarbij ze bij een volgende fout echt afhaken.

Bij N.A.C. al weer wat gerommel rond v Hooidonk. Daar blijft het ook nooit lang rustig.
van hooydonk is geen loper en Stijn speelt altijd met lopers. Met hooydonk moet je eigenlijk bij de tegenstander voor de goal spelen en dat kan nac niet.

Inferno-058

Citaat van: sunderland op december 12, 2020, 12:54:34
van hooydonk is geen loper en Stijn speelt altijd met lopers. Met hooydonk moet je eigenlijk bij de tegenstander voor de goal spelen en dat kan nac niet.
Van Hooijdonk is wel topscorer bij NAC, die Bilate kan er vrij weinig van.

hobbes

Citaat van: Inferno-058 op december 12, 2020, 14:34:52
Van Hooijdonk is wel topscorer bij NAC, die Bilate kan er vrij weinig van.

Maar voornamelijk zijn doelpunten in het begin van het seizoen gescoord en ze hadden nu niet bepaald de zwaarste start.

Cambuur Groningen

Vanavond maar eens om 18.45 starten met een gelijkspel bij NAC - Volendam, of winst NAC? Schat Volendam als een grotere concurrent in. Jullie?

speculeter

Laat NAC maar winnen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

In dit stadium heb ik liever dat 2 concurrenten samen 4 punten verliezen dan 3, mooi een bloedeloze 0-0
Henk, held, bedankt

AL

Citaat van: Cambuur Groningen op december 18, 2020, 16:57:32
Vanavond maar eens om 18.45 starten met een gelijkspel bij NAC - Volendam, of winst NAC? Schat Volendam als een grotere concurrent in. Jullie?

Laat NAC maar winnen!
Maar verwacht een ruime overwinning Volendam.

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op december 18, 2020, 17:04:13
Laat NAC maar winnen.
Doe maar een gelijkspel en wij zondag winnen...
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur Groningen

Flink pak slaag voor Volendam

AL