Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 24, 2020, 20:13:04
Kan een club meerdere periodes winnen, of tellen ze dan niet meer mee

Ja je kan ze winnen en gaat dan aan het eind van de competitie naar best geplaatste. Het geld krijg je wel.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op november 24, 2020, 20:23:38
Ja je kan ze winnen en gaat dan aan het eind van de competitie naar best geplaatste. Het geld krijg je wel.
Is een club dat wel eens gelukt of is het dit jaar voor de eerste keer :D
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 24, 2020, 22:47:04
Is een club dat wel eens gelukt of is het dit jaar voor de eerste keer :D

Ik meende NEC in het record dat meer als 100 punten haalde.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

#3288
Citaat van: Galdiano op november 24, 2020, 22:49:42
Ik meende NEC in het record dat meer als 100 punten haalde.

Even opgezocht, NEC won ze alle 4. Maar schoof door naar nummer 2 in de stand van de periode.
NEC is behoorlijk boos geweest omdat ze slechts 1 keer prijzengeld hebben ontvangen.

Ipv van 300k (toen was het 75k per ronde) kregen ze slechts 75k.
Ik weet niet of dit nog steeds zo is. Eigenlijk wel heel krom.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

En daar gaat volendam al
Henk, held, bedankt

Galdiano

Een hele gunstige uitslag Volendam - Almere gelijk.
NAC gelijk. Maandag winnen en je loopt gigantisch uit.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op november 27, 2020, 22:50:47
Een hele gunstige uitslag Volendam - Almere gelijk.
NAC gelijk. Maandag winnen en je loopt gigantisch uit.  |:)
Mooi drie concurrenten puntverlies  _O_
Henk, held, bedankt

speculeter

Wij zijn de lachende derde

Collingwood

Wij hebben een druk schema de komende week maar dat geldt gelukkig ook voor onze tegenstanders. Jong PSV heeft vandaag ook gespeeld en Telstar moet net als wij ook maandag spelen (maar hadden vandaag natuurlijk wel vrij).
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Inderdaad een druk schema maar niet iedereen bij ons hoeft speelt 90 minuten te spelen. We kunnen blijven wisselen en met wat geluk is een wedstrijd na een uur ook wel gespeeld.

Nog even de reeks voort zetten en dan is de grootste druk erbij ons ook weer af. Dan mag je een keer punten verspelen zonder dat je uit de top 2 zakt.

Cambuur Groningen

Citaat van: Bankzitter op november 28, 2020, 08:58:01
Inderdaad een druk schema maar niet iedereen bij ons hoeft speelt 90 minuten te spelen. We kunnen blijven wisselen en met wat geluk is een wedstrijd na een uur ook wel gespeeld.

Nog even de reeks voort zetten en dan is de grootste druk erbij ons ook weer af. Dan mag je een keer punten verspelen zonder dat je uit de top 2 zakt.
ideaal voor de komende dagen zou zijn dat Eindhoven van Graafschap wint en wij van JPSV, dan sta je 6 punten los van nummer 3, met een enorm veel beter doelsalso

Collingwood

Roda wint met 3-1 van Excelsior. Beiden nu op 11 punten van Cambuur terwijl wij ook nog een wedstrijd minder gespeeld hebben. Die zijn we wel kwijt. Als we maandag winnen slaan we ook al een flink gat met Volendam (dan 10 punten).
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op november 28, 2020, 15:51:10
Roda wint met 3-1 van Excelsior. Beiden nu op 11 punten van Cambuur terwijl wij ook nog een wedstrijd minder gespeeld hebben. Die zijn we wel kwijt. Als we maandag winnen slaan we ook al een flink gat met Volendam (dan 10 punten).

Wij zijn op 1/3 van de competitie en staan er eigenlijk al uitstekend voor. Zo enorm knap om twee jaar zoveel beter te zijn

hobbes

En j Ajax verliest Dordrecht, ze konden zich tegen de nummer laatst denk ik niet motiveren.

sunderland

Citaat van: hobbes op november 28, 2020, 20:27:20
En j Ajax verliest Dordrecht, ze konden zich tegen de nummer laatst denk ik niet motiveren.
vuilakkerij en zware competitievervalsing. Om te kotsen