Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

N.A.C. - Telstar nog 0-0 met rust.
Als N.A.C. deze niet wint zou het daar wel eens aardig onrustig gaan worden.

Destroyer

Citaat van: sunderland op november 11, 2020, 23:02:18
wb voetbal zeker. Vaak zie je in dat soort weds ook dat er andere dingen bijkomen zoals duwen trekken. Zag ook paar x duikeling bij graafschap. Almere bedoel ik niet, dat is heel anders
druk ligt bij ons
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op november 14, 2020, 19:33:58
N.A.C. - Telstar nog 0-0 met rust.
Als N.A.C. deze niet wint zou het daar wel eens aardig onrustig gaan worden.
1-0 inmiddels, helemaal uit het niets, telstar beter en meer kansen
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 14, 2020, 20:24:18
1-0 inmiddels, helemaal uit het niets, telstar beter en meer kansen

Die nr 21 van Telstar maar ophalen, heerlijke voetballer
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Laatste minuut nog een bal op de lat, maar belangrijke punten voor N.A.C. .
Begint bij alle clubs nu wel wat druk te ontstaan, wie nu afhaakt komt niet zo makkelijk weer terug bij de topposities.

Lore

Ik heb gisteren een stuk van beide concurrenten gezien, maar wij zijn gewoon echt beter.

speculeter

Als wij vandaag winnen heb je een top 4 heel dicht bij elkaar.

Cambuur Groningen

#3247
Lekker.... Volendam gelijk tegen Oss: 1-1, NEC ook gelijk :)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur Groningen op november 20, 2020, 20:32:59
Lekker.... Volendam gelijk tegen Oss: 1-1, NEC ook gelijk :)
NEC mist tegen 10 man vlak voor tijd een strafschop...
Henk, held, bedankt

Bernardo

Volendam gelijk tegen Oss en NEC gelijk tegen Roda. Word een mooi weekend zo |:)

speculeter

Toch wel een vervelend ploegje hè dat top Oss.

Noordcambuur

Jaaaa lekker zo .
Er vallen steeds meer clubs af voor de titel.
NEC kun je ook wel een treeplank doorzetten en Roda valt me ook raar tegen.

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op november 20, 2020, 20:46:59
Toch wel een vervelend ploegje hè dat top Oss.
klopt ze speelden wel redelijk goed hoor,

zeewolde

Nu Gae nog punten halen...

LWD vak 7

Eagles is een stugge, moeilijk te kloppen ploeg. Ze scoren weinig maar krijgen ook erg weinig tegen. Een gelijkspel bij Almere zou ik ook prima vinden.