Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op november 11, 2020, 19:54:33
Oei....1-0voor de Graafschap
Nog maar 18 te gaan  :_schater
17 hoor. Pas maar op  8)
Henk, held, bedankt

Bernardo

NAC is echt slecht

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bernardo op november 11, 2020, 20:12:13
NAC is echt slecht
We mogen onze handjes dichtknijpen met ons voetbal. Als dit een topper is....
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 11, 2020, 20:22:15
We mogen onze handjes dichtknijpen met ons voetbal. Als dit een topper is....
klopt wat een draak van een wedstrijd.......ziet er niet uit.
Weinig kansen en het voetbal lijkt nergens na.

Periode kampioen en 60.000 rijker.

SCC

NAC begint te laf, waardoor dit "slotoffensief" ook niet veel meer brengt.
Dat blijkt toch altijd lastig, een hele instelling/ opvatting in een wedstrijd omgooien.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Galdiano

De Graafschap is ook erg matig.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Pfoe, volgde het een beetje op de achtergrond, maar zelfs dat was al een lange zit. Wat matig zeg van beide kanten. Maar wel: periodekampioenuh!  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Had NAC wel een puntje gegund.
Als wij volgende week ons eigen spel daar kunnen spelen moet het te doen zijn tegen de Graafschap.

sunderland

Zwaar veld daar wat wij niet zijn gewend. We moeten oppassen met die indraaiende corners. Zal een vechtwedstrijd worden in Doetinchem. Het lijkt zeker niet best maar ze strijden voor iedere millimeter en zijn fysiek heel sterk in de duels

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 11, 2020, 20:41:47
Zwaar veld daar wat wij niet zijn gewend. We moeten oppassen met die indraaiende corners. Zal een vechtwedstrijd worden in Doetinchem. Het lijkt zeker niet best maar ze strijden voor iedere millimeter en zijn fysiek heel sterk in de duels
klopt en er zit veel lengte in het elftal en de 2 buitenspelers kunnen ook wel een balletje voetballen.

Tukker

Citaat van: Galdiano op november 11, 2020, 20:33:19
De Graafschap is ook erg matig.
Die moeten het te veel van Seuntjes hebben die zijn kont er in draait en dan de verdediger probeert af te houden en bij het minste contact gaat ie liggen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Bankzitter

Laat Kramer nog maar even staan. En als Sambissa loopt te pielen dan Bangura erop. We moeten zakelijker zijn in de toppers, dat ging tegen J Ajax mis. Iets meer fysiek en scherper in de afwerking.

Galdiano

Citaat van: sunderland op november 11, 2020, 20:41:47
Zwaar veld daar wat wij niet zijn gewend. We moeten oppassen met die indraaiende corners. Zal een vechtwedstrijd worden in Doetinchem. Het lijkt zeker niet best maar ze strijden voor iedere millimeter en zijn fysiek heel sterk in de duels

We deden het anders vorig jaar erg goed in Almere, op een zeer zwaar veld, en een wind als orkaan kracht. Almere was toen ook fysiek sterk.

Waarom zouden wij De Graafschap dan niet fysiek de baas kunnen zijn?
wij zijn op dit moment echt wel een maat te groot voor De Graafschap en dat geld ook voor Almere.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op november 11, 2020, 22:24:52
We deden het anders vorig jaar erg goed in Almere, op een zeer zwaar veld, en een wind als orkaan kracht. Almere was toen ook fysiek sterk.

Waarom zouden wij De Graafschap dan niet fysiek de baas kunnen zijn?
wij zijn op dit moment echt wel een maat te groot voor De Graafschap en dat geld ook voor Almere.  |:)
wb voetbal zeker. Vaak zie je in dat soort weds ook dat er andere dingen bijkomen zoals duwen trekken. Zag ook paar x duikeling bij graafschap. Almere bedoel ik niet, dat is heel anders