Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Als ploeg zo afgaan, dat wil je toch niet. (NAC)

Bankzitter

#3181
Ik vind dat typisch N.A.C. : zichzelf groter maken dan ze zijn en dan weer helemaal in elkaar klappen.
Deels is het overmacht door de Cororna  Maar ze hebbe zichzelf de druk opgelegd van kampioen moeten worden en ook het overdreven reageren op het verliezen vaan een wedstrijdje (wat altijd kan gebeuren) doen ze helemaal zelf.

Ze spelen wel met een B-team maar in de breedte stelt het dus weinig voor in Breda.

fred

#3182
Citaat van: PePe op oktober 26, 2020, 21:28:33
Als ploeg zo afgaan, dat wil je toch niet. (NAC)

Ze schuiven alles op de CoroNACrisis....

Nou dat heeft ons 29 wedstrijden gekost.

zeewolde

Citaat van: fred op oktober 27, 2020, 14:15:11
Ze schuiven alles op de CoroNACrisis....

Nou dat heeft ons 26 wedstrijden gekost.
29

fred


Galdiano

Bij NEC hebben 6 veldspelers een positieve test en 2 keepers.
wachten nu op hertest, vooralsnog gaat wedstrijd tegen NAC nog wel door.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Treb

Citaat van: Galdiano op oktober 29, 2020, 16:48:05
Bij NEC hebben 6 veldspelers een positieve test en 2 keepers.
wachten nu op hertest, vooralsnog gaat wedstrijd tegen NAC nog wel door.

Benieuwd of de NAC dramaqueen supporters nou ook gaan janken. Zal wel niet.

Bankzitter

Ik heb ze ook niet horen klagen toen de Jong ploegen met jongens van 17/18 tegen N.A.C. speelden en ze het doelsaldo lekker omhoog konden brengen.

En die besmettingen bij N.E.C. tonen ook precies aan waarom er gespeeld moet worden... anders hadden ze nu De Graafschap, Cambuur, Almere en N.E.C. moeten inhalen en dat was dus onmogelijk gelukt.

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op oktober 29, 2020, 19:42:25
Ik heb ze ook niet horen klagen toen de Jong ploegen met jongens van 17/18 tegen N.A.C. speelden en ze het doelsaldo lekker omhoog konden brengen.

En die besmettingen bij N.E.C. tonen ook precies aan waarom er gespeeld moet worden... anders hadden ze nu De Graafschap, Cambuur, Almere en N.E.C. moeten inhalen en dat was dus onmogelijk gelukt.

Ik lach de ballen uit mijn broek wanneer NAC nu vanavond weer op de kloten krijgt. Ik hoop dat NEC laat zien dat je ook gewoon prima kan spelen met b elftal!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

En als de Graafschap en Almere ook punten laten liggen word het helemaal een leuke avond.
(Alhoewel de Graafschap wel weer zal scoren in de 93e minuut)

Treb

Wel fijn dat wij het langste rust hebben van alle teams  :proost

Bankzitter

Vanaf de eerste speelronde is de TS al bezig met de belastbaarheid van spelers. Natuurlijk is er de luxe van prima vervangers. En het scheelt ook dat we veel kunnen wisselen bij een ruime voorsprong.Onder21 wordt nu ook betrokken zodat we in geval van nood daar ook een beroep op kunnen. Ik denk dat we dat toch een stuk slimmer doen dan de concurrentie.

speculeter

Almere al op 0-2binnen 5 minuten tegen een Ajax b elftal.
Volgende week zal halve eerste er wel weer instaan l0l

Cambuur Groningen

Citaat van: speculeter op oktober 30, 2020, 18:55:02
Almere al op 0-2binnen 5 minuten tegen een Ajax b elftal.
Volgende week zal halve eerste er wel weer instaan l0l
ik denk het niet, we spelen zaterdagavond tegen ze. Zullen ze geen risico met het eerste nemen, die spelen op zondag dacht ik? En komende maandag verwacht ik ook geen toppers uit PSV 1, die hebben het ook al moeilijk genoeg

Collingwood

#3194
En zowel Ajax als PSV speelt volgende week ook weer Europees.
Kalmte alleen kan u redden.