Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Mischien ben ik te achterdochtig... maar de GGD maakt die beslissing op basis van de informatie die de club doorgeeft.
Dus als club kun je wel aansturen op uitstellen van een wedstrijd.

De GDD heeft terecht de regie hierin, volksgezondheid staat boven alles. Zoals papier ook zegt, de KNVB heeft wederom een steek laten vallen door dat niet helder  mee te nemen in die regel dat je moet spelen als 13 spelers beschikbaar zijn .
Wat bijv. als N.A.C. uitstel vraagt omdat ze 10 dagen niet mogen trainen  (zoals wij ooit deden met een buigriep explosie)... .

Bernardo

Citaat van: papier op oktober 09, 2020, 10:39:57
Daar geloof ik niet in, Steijn zat vorige week ook gewoon thuis toen NAC tegen Jong-Ajax speelde. De selectie van NAC moet op last van de GGD in quarantaine, dan heb je dus bij elkaar opgeteld 0 spelers die kunnen spelen. Besmet of niet besmet. De KNVB heeft natuurlijk weinig te zeggen over wat een GGD vindt. Het toont echter wel aan dat we aan de grillen van een GGD (die per regio eigen afwegingen maakt) overgeleverd zijn. Die willekeur, daar moet een bond op sturen. Hoe gaan we daar mee om? De bond zou in dat geval gewoon het heft in eigen hand kunnen nemen en zeggen: we spelen enkel wanneer er geen enkele besmetting binnen de selectie + staf aanwezig is. Maar bedenken hoe je hier landelijk mee om zou moeten gaan daar komen ze kennelijk niet eens op daar in Zeist.

Als je dat doet word er straks geen wedstrijd meer gespeeld, elke club heeft bijna wel een speler of staflid met Corona

papier

Citaat van: Bankzitter op oktober 09, 2020, 11:09:49
Mischien ben ik te achterdochtig... maar de GGD maakt die beslissing op basis van de informatie die de club doorgeeft.
Dus als club kun je wel aansturen op uitstellen van een wedstrijd.

De GDD heeft terecht de regie hierin, volksgezondheid staat boven alles. Zoals papier ook zegt, de KNVB heeft wederom een steek laten vallen door dat niet helder  mee te nemen in die regel dat je moet spelen als 13 spelers beschikbaar zijn .
Wat bijv. als N.A.C. uitstel vraagt omdat ze 10 dagen niet mogen trainen  (zoals wij ooit deden met een buigriep explosie)... .

Daar heb je wel een punt ja, dat een club daar op kan sturen. Maar veel mensen gaan gemakkelijk aan het feit voorbij dat de voltallige selectie in quarantine ook geldt voor FC Den Bosch (met een geconstateerde besmetting, die dus heeft getraind), al dat gedoe over dat NAC wordt bevooroordeeld en vuil spel speelt, dat lijkt me niet fair.

De GGD maakt terecht die afweging en als je merkt dat dat in den lande verschilt moet je als bond nadenken over hoe je dit zo transparant mogelijk kan laten gaan. Welke stuurmogelijkheden mag je als club gebruiken? En welke niet? Dan heb je deze discussie ook niet. Maar goed, daar zijn we het ook wel over eens.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op oktober 09, 2020, 11:09:49
Mischien ben ik te achterdochtig... maar de GGD maakt die beslissing op basis van de informatie die de club doorgeeft.
Dus als club kun je wel aansturen op uitstellen van een wedstrijd.

De GDD heeft terecht de regie hierin, volksgezondheid staat boven alles. Zoals papier ook zegt, de KNVB heeft wederom een steek laten vallen door dat niet helder  mee te nemen in die regel dat je moet spelen als 13 spelers beschikbaar zijn .
Wat bijv. als N.A.C. uitstel vraagt omdat ze 10 dagen niet mogen trainen  (zoals wij ooit deden met een buigriep explosie)... .
Uitstel van executie, niets meer of minder. Vanaf nu gaat het toch bergafwaarts met NAC..
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Ik denk dat je N.A.C. ook niet zo zeer iets kan verwijten maar meer de bond die moet toe zijn op een goed en eerlijk verloop van de competitie.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op oktober 09, 2020, 13:22:35
Ik denk dat je N.A.C. ook niet zo zeer iets kan verwijten maar meer de bond die moet toe zijn op een goed en eerlijk verloop van de competitie.
neee nee. Jonguh let maar op

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2020, 13:10:35
Uitstel van executie, niets meer of minder. Vanaf nu gaat het toch bergafwaarts met NAC..
ja he. We zullen zien...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Als het zo blijft (Roda 1-0 voor) kunnen we morgen 2de worden
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hum, 1-1 inmiddels, kan nog steeds morgen  :proost
Henk, held, bedankt

speculeter


Inferno-058

Almere laat nog wel punten liggen verwacht ik, houden dit niet vol.

Morgen winnen en we staan 5 punten los van Roda.

Cambuur Groningen

Graafschap ook weer puntverlies, prima.

Holwerd voor Cambuur

Had nog wel een goaltje in de 90+3 van DTC verwacht eigenlijk.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cambuur Groningen

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 13, 2020, 19:54:07
Had nog wel een goaltje in de 90+3 van DTC verwacht eigenlijk.
ja haha, ik zat er eigenlijk ook op te wachten. Was wel weer een behoorlijk slechte pot, maar ik vind het best zo.

Noordcambuur

Mooie uitslag..... |:)