Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Lore op oktober 08, 2020, 21:22:32
In overleg met de ggd is de hele selectie in quarantaine gegaan volgens het AD. Dan kan je niet spelen. En ik denk niet dat nac dat stiekem wilde, zij kunnen nu een tijd niet trainen. Vraag voor mij is hoe lang ze in quarantaine moeten
10 dagen is de regel toch?

Cambuur Groningen

Voordeel is wel dat als we zondag winnen en daarna van NAC winnen: staan we weer bovenaan

sunderland

Mike Snoei uit ook al zijn twijfels net zoals wij hier. Nee wij kunnen wel lekker spelen zonder de beste speler van de eerste div en zonder ons aanvoerder. Nee geen Calimero gedrag maar totaal geen vertrouwen in Knjb en exknjb.

PePe

Citaat van: sunderland op oktober 08, 2020, 23:00:59
Mike Snoei uit ook al zijn twijfels net zoals wij hier. Nee wij kunnen wel lekker spelen zonder de beste speler van de eerste div en zonder ons aanvoerder. Nee geen Calimero gedrag maar totaal geen vertrouwen in Knjb en exknjb.

Je bedoelde FC Knude.

fred

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 08, 2020, 22:03:37
Voordeel is wel dat als we zondag winnen en daarna van NAC winnen: staan we weer bovenaan

Wij spelen de 16e tegen hun, dan zijn de 10 dagen quarantaine nog niet voorbij...

Lore

Citaat van: fred op oktober 09, 2020, 00:53:18
Wij spelen de 16e tegen hun, dan zijn de 10 dagen quarantaine nog niet voorbij...

Dat dacht ik ook, maar waarom is de wedstrijd tegen ons dan ook niet direct afgelast?

Cambuur Groningen

Citaat van: Lore op oktober 09, 2020, 06:57:53
Dat dacht ik ook, maar waarom is de wedstrijd tegen ons dan ook niet direct afgelast?
misschien dat ze dan wel tegen ons spelen en dat dan de spelers die nu Corona hebben niet meedoen?

Bankzitter

En dan zegt zo'n Manders dat het oncollegiaal is van Snoei... .
Raar hé, dat Snoei daar schijt aan heeft nadat hem promotie is afgepakt.
Die loopt nu alweer 2 wedstrijden achter en ziet de bui al hangen.

Geelblauwstiens

Gevoel van willekeur

Bankzitter

Ik zie dat wij iets van 45 spelers hebben in de eerste selectie en Onder 21... dus je kan er altijd 13 op het wedstrijd formulier zetten.
Dat geldt dan voor andere clubs ook?

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op oktober 09, 2020, 07:50:21
Ik zie dat wij iets van 45 spelers hebben in de eerste selectie en Onder 21... dus je kan er altijd 13 op het wedstrijd formulier zetten.
Dat geldt dan voor andere clubs ook?

Tenzij daar ook corona was zoals 2 weken terug.

Maat ben van mening dat het best wel eens aangepakt mag worden.
Als er al geluiden zijn dat begin deze week al mensen thuis zaten van NAC dan valt het niet uit de lucht.
Of gewoon gezellig samen eten. Dat kan en mag niet.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Citaat van: Lore op oktober 08, 2020, 21:22:32
In overleg met de ggd is de hele selectie in quarantaine gegaan volgens het AD. Dan kan je niet spelen. En ik denk niet dat nac dat stiekem wilde, zij kunnen nu een tijd niet trainen. Vraag voor mij is hoe lang ze in quarantaine moeten

NAC is hier inderdaad niet debet aan, maar de KNVB had hier vooraf natuurlijk over na kunnen denken. De discussie over maatregelen per regio (wel/niet supporters bijvoorbeeld) is enkele weken terug al gevoerd, dat had aanleiding kunnen zijn voor de KNVB om met dit scenario rekening te houden en hier op te kunnen sturen. Hebben ze weer eens niet gedaan, laten de boel maar weer de boel en zien het wel om later de schouders op te halen.

De afhandeling van het afgelopen seizoen op het gebied van promotie/degradatie en het verdelen van de europese plekken, de communicatie met het kabinet over een steunpakket, de aanstelling van Frank de Boer en de omgang met de commissie Mijnals. Keer op keer toont de KNVB aan niet geschikt te zijn om dit soort zaken te managen. De clubs zijn uiteindelijk slachtoffer hiervan, echt niet te zuinig dit mismanagement.

PePe

NAC wordt  geholpen, weer de Haagse invloed bij de KNVB?

Galdiano

Citaat van: PePe op oktober 09, 2020, 10:32:47
NAC wordt  geholpen, weer de Haagse invloed?

Let maar op, die worden ook volgende week vrijdag nog gespaard. Daar kun je nu al een streep doorheen zetten.

Zou zouden maar 2x op een rij verliezen, dat kan niet...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Citaat van: PePe op oktober 09, 2020, 10:32:47
NAC wordt  geholpen, weer de Haagse invloed bij de KNVB?

Daar geloof ik niet in, Steijn zat vorige week ook gewoon thuis toen NAC tegen Jong-Ajax speelde. De selectie van NAC moet op last van de GGD in quarantaine, dan heb je dus bij elkaar opgeteld 0 spelers die kunnen spelen. Besmet of niet besmet. De KNVB heeft natuurlijk weinig te zeggen over wat een GGD vindt. Het toont echter wel aan dat we aan de grillen van een GGD (die per regio eigen afwegingen maakt) overgeleverd zijn. Die willekeur, daar moet een bond op sturen. Hoe gaan we daar mee om? De bond zou in dat geval gewoon het heft in eigen hand kunnen nemen en zeggen: we spelen enkel wanneer er geen enkele besmetting binnen de selectie + staf aanwezig is. Maar bedenken hoe je hier landelijk mee om zou moeten gaan daar komen ze kennelijk niet eens op daar in Zeist.