Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo


Collingwood

#3106
De Graafschap - NAC morgen afgelast vanwege coronagevallen bij NAC.

Overigens is het een week later NAC-Cambuur, benieuwd of die wedstrijd ook in gevaar komt.
Kalmte alleen kan u redden.

Huizen

Citaat van: Collingwood op oktober 08, 2020, 15:21:13
De Graafschap - NAC morgen afgelast vanwege coronagevallen bij NAC.

Overigens is het een week later NAC-Cambuur, benieuwd of die wedstrijd ook in gevaar komt.

Dit gaat nog wat worden dit seizoen....  ;(

Grijskijkert

Citaat van: Diemen op oktober 08, 2020, 15:47:05
Dit gaat nog wat worden dit seizoen....  ;(
Hoezo? Snel testen in aantocht en medicijnen tegen het virus ook...
IN HENK WE TRUST!!!

666

Citaat van: Collingwood op oktober 08, 2020, 15:21:13
De Graafschap - NAC morgen afgelast vanwege coronagevallen bij NAC.

Overigens is het een week later NAC-Cambuur, benieuwd of die wedstrijd ook in gevaar komt.

Ik las op bside-rats dat er 6 positief zijn.
Als je 13 spelers over hebt moet je spelen volgens mij, wij hadden laatst nog maar 15 over. Hebben zij zo`n smalle selectie?
of doen ze het uit voorzorg? nou ja iig tot dinsdag in quarantaine.
Hopelijk gaan wij wel door tegen NAC.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

Wij hadden ook 2 besmettingen dinsdag maar we spelen gewoon.
Nu denk ik dat de GDD bepaalt of een selectie in quarantaine moet. Maar als je als club niet wil spelen dan zeg je natuurlijk tegen de GGD dat de besmette spelers nog volop contact met de rest van de selectie hebben gehad.

De regelvan KNVB dat er bij 13 fitte spelers gespeeld moet worden blijkt in de praktijk dus boterzacht.

justremco

Citaat van: Bankzitter op oktober 08, 2020, 16:11:38
Wij hadden ook 2 besmettingen dinsdag maar we spelen gewoon.
Nu denk ik dat de GDD bepaalt of een selectie in quarantaine moet. Maar als je als club niet wil spelen dan zeg je natuurlijk tegen de GGD dat de besmette spelers nog volop contact met de rest van de selectie hebben gehad.

De regelvan KNVB dat er bij 13 fitte spelers gespeeld moet worden blijkt in de praktijk dus boterzacht.

Volgens de clubsite van nac hebben ze 20 veldspelers, dus met 6 besmette veldspelers zouden ze nog steeds 14 overhouden (al heb ik geen idee van blessures). Volgens de plaatselijke krant hebben ze zelf een verzoek gedaan. Lijkt op totale willekeur als je het mij vraagt...

sunderland

Idd dit komt ze weer lekker uit ....

Bankzitter

En ze hebben vast ook een onder 21 team.

De afspraak was 'spelen indien mogelijk'maar de GGD overruled de KNVB. DAt klinkt ook logisch maar ik denk dat je als club dat oordeel van de GGD wel kan beïnvloeden als je wel of niet wilt spelen. En dat werkt competitievervalsing in de hand.

hobbes

Het zijn niet eens allemaal spelers, het gaat in ieder geval om één medewerker.

PePe

Waardeloze competitie zo, straks is de ene club uitgespeeld, en moet de andere club nog enkele wedstrijden spelen.
Voetballen op het resultaat van een andere club ga je nu krijgen.

Bernardo

Je kan beter gewoon je potjes spelen anders speel je straks constant 2 potjes in de week

Noordcambuur

Manders heeft het weer lekker voor elkaar.....wat is dat een boef.....
Let maar op de KNVB laat NAC promoveren.
Waarom wordt er niet gespeeld je hebt een grote selectie.

Bankzitter

KNVB raakt de kluts straks weer helemaal kwijt.
Enige wat we kunnen doen is iedere week spelen en winnen. Als de tegenstander tenminste komt opdagen.... dat heb je dus niet in de hand.

Lore

In overleg met de ggd is de hele selectie in quarantaine gegaan volgens het AD. Dan kan je niet spelen. En ik denk niet dat nac dat stiekem wilde, zij kunnen nu een tijd niet trainen. Vraag voor mij is hoe lang ze in quarantaine moeten