Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Roda huurt Danny Bakker van ADO.
Kalmte alleen kan u redden.

Huizen

Citaat van: Collingwood op oktober 04, 2020, 13:35:00
Roda huurt Danny Bakker van ADO.

Gisteren weer prima gelijkspel tegen Volendam. Vandaag Excelsior gelijk of winnen van de Graafschap.

Het stoplicht is rood, het stoplicht is groen, in de Keuken Kampioen Divisie valt altijd wat te doen  8P

rudie

Citaat van: Collingwood op oktober 04, 2020, 13:35:00
Roda huurt Danny Bakker van ADO.

Stef de Bont (VI) haalt op twitter nog weer even de ADO/ Roda connectie uitspraken van Henk de Jong & Mike Snoei over tegenstemmen Roda voor promotie aan nu na Falkenburg ook Bakker naar Kerkrade gaat: https://twitter.com/mactempel/status/1312717394578567168

AL

Gvd weer laatste minuut en weer die Seuntjens..

speculeter

Het is wat met die lui.....altijd in slotfase nog scoren.

Bankzitter

Die doen gewoon weer mee. Als ze volgende week winnen staan ze in verliespunten gelijk met N.A.C. .

Collingwood

Den Bosch - Almere vanavond afgelast vanwege coronabesmettingen binnen beide teams.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Kwestie van tijd dat competitie stil wordt gelegd.

Bolle

Citaat van: Collingwood op oktober 06, 2020, 14:11:06
Den Bosch - Almere vanavond afgelast vanwege coronabesmettingen binnen beide teams.

Dus ze hebben zoveel afwezigen dat ze niet voldoende spelers hebben?

hobbes

Citaat van: Bolle op oktober 06, 2020, 14:29:22
Dus ze hebben zoveel afwezigen dat ze niet voldoende spelers hebben?


De wedstrijd FC Den Bosch - Almere City FC gaat dinsdagavond niet door. Bij de Brabantse club is corona vastgesteld. De GGD heeft de complete selectie van Den Bosch verplicht in quarantaine te gaan. Ook Almere had positieve gevallen, maar had wel kunnen spelen.

Dus als de gehele selectie 10 dagen in quarantaine gaat, dan gaat de volgende wedstrijd ook niet door.

Bolle

Check, helder en dank. Dat verklaart een hoop en is erg lastig voetballen... Komt Almere niet slecht uit trouwens.

Bankzitter

#3101
Wat ik nog niet snap is waarom de ene keer de hele selectie in quarantaine moet (Den Bosch, RKC) en de andere keer weer niet. Wij hebben wel gespeeld vorige week en ook Almere kon blijkbaar wel spelen.

Het is een loterij zo of mis ik nou iets?

hobbes

Citaat van: Bankzitter op oktober 06, 2020, 14:46:15
Wat ik nog niet snap is waarom de ene keer de hele selectie in quarantaine moet (Den Bosch, RKC) en de andere keer weer niet. Wij hebben wel gespeeld vorige week en ook Almere kon blijkbaar wel spelen.

Het is een loterij zo of mis ik nou iets?

Misschien zit er verschil tussen een positieve speler, of een speler die bij iemand in de buurt is geweest van iemand die positief is getest. Als een speler positief is getest dan is de rest automatisch met hem in contact geweest en moet uit voorzorg in quarantaine. In het geval van Mühren ging het om zijn vrouw en daar zijn andere spelers niet mee in contact geweest (hoop ik).

Bernardo

Citaat van: hobbes op oktober 06, 2020, 14:53:51
Misschien zit er verschil tussen een positieve speler, of een speler die bij iemand in de buurt is geweest van iemand die positief is getest. Als een speler positief is getest dan is de rest automatisch met hem in contact geweest en moet uit voorzorg in quarantaine. In het geval van Mühren ging het om zijn vrouw en daar zijn andere spelers niet mee in contact
geweest (hoop ik).

Bij Macintosh hoefde Cambuur toch ook niet in quarantaine?

hobbes

Citaat van: Bernardo op oktober 06, 2020, 14:55:30
Bij Macintosh hoefde Cambuur toch ook niet in quarantaine?

Was hij positief, of ook uit voorzorg?